רחבת פסטיבל הסרטים בערב הפתיחה (צילום: ראובן כהן)
רחבת פסטיבל הסרטים בערב הפתיחה (צילום: ראובן כהן)

אלפים גדשו את מרכז הכרמל בפתיחת פסטיבל הסרטים

חובבי סרטים ואנשי תעשיית הקולנוע מילאו את רחבת האודיטוריום, את הגנים הסמוכים ואת אולמות ההקרנה בערב הפתיחה של הפסטיבל. בצד החגיגה התקיימה הפגנה של נכים המוחים על מדיניות עיריית חיפה כלפיהם

פורסם בתאריך: 6.10.17 14:52

אלפים גדשו אתמול בערב את רחבת האודיטוריום, את גן מניה שוחט ואת אולמות ההקרנה בפתיחת פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-33 של חיפה: חובבי קולנוע, אנשי התעשייה (שחקנים, במאים ומפיקים) ובכירי המנגנון העירוני. מחוץ לאולמות הוצבו דוכני מכירה והוקמה במה שעליה הופיעה להקת ג'ז.

על רקע האווירה העליזה והסצנה הצבעונית בלטו אנשי עמותת אחווה הפועלת למען זכויות הנכים שקיבלה אישור מבג"צ להפגין בפתיחת הפסטיבל נגד המדיניות של עיריית חיפה. העמותה טוענת שהעירייה נוהגת כלפי הנכים בחיפה באופן פוגעני בכך שאינה מנגישה מבנים ושירותים ושרשויות הרווחה של העירייה אינן מסייעות לנכים כראוי. המפגינים הניפו שלטים, קראו קריאות בגנותו של ראש העיר יונה יהב ושרקו במשרוקיות.

הפסטיבל נפתח בהקרנה חגיגית של הסרט "בלייד ראנר 2049" – סרט המשך לסרטו המפורסם של רידלי סקוט מראשית שנות ה-80. לפני ההקרנה בירך יהב את הצופים ואת באי הפסטיבל והעריך שבימים הקרובים יבקרו בחיפה כ-300,000 איש.

 

הקרנת הפתיחה של הסרט "בלייד ראנר 2049" (צילום: ראובן כהן)

הקרנת הפתיחה של הסרט "בלייד ראנר 2049" (צילום: ראובן כהן)

 

בתום ההקרנה נערכה בגן הכט הסמוך מסיבת פתיחה למוזמנים בניחוח הוליוודי, שבה בכירי תעשיית הקולנוע בארץ המשתתפים בסרטי התחרות העלילתית נשנשו סושי ופלאפל ביחד עם עיתונאים מהתקשורת הארצית והמקומית ועם סלבריטאים חיפאים.

 

מסיבת הפתיחה בגן הכט (צילום: שי אילן)

מסיבת הפתיחה בגן הכט (צילום: שי אילן)

 

התכונה במרכז הכרמל נמשכה עד אחרי חצות ותימשך גם בימים הקרובים עד סוף חג סוכות. בנוסף להקרנות באולמות השונים בקומפלקס האודיטוריום, במוזיאון טיקוטין ובמרכז קריגר יתקיימו הופעות בגן האם: ביום ראשון יופיעו בגן אנשי בלקן ביט בוקס, ביום שני תופיע להקת אתניקס וביום שלישי יופיעו דודו טסה ואביב גפן.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר