התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)
התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)

אות יקיר הכרמל יוענק לתיאטרון חיפה

את האות מעניק מדי שנה חבר הנאמנים של אוניברסיטת חיפה על עשייה למען החברה הישראלית. זו הפעם הראשונה מאז שהאוניברסיטה החלה להעניק את האות שבה הוא ניתן למוסד ולא לאדם. בעבר קיבלו אותו דורית בייניש וחיים יבין

פורסם בתאריך: 19.5.19 16:12

אוניברסיטת חיפה תעניק את אות יקיר כרמל לשנת 2019 לתיאטרון העירוני חיפה. הפרס יינתן באולם התיאטרון כחלק מאירועי חבר הנאמנים ה-47 של האוניברסיטה שייפתחו ביום שלישי. יצוין שזו תהיה הפעם הראשונה מאז שהחלה חלוקת הפרס בשנת 1984 שבה מקבל אותו מוסד ולא אדם. בעבר קיבלו את הפרס השופטת דורית בייניש, איש התקשורת חיים יבין, מנכ"ל מרכז החינוך ליאו באק הרב ראובן סמואלס, היזם העסקי והחברתי עמאד תלחמי וראש העיר פמגוסטה שבקפריסין פרודרומוס כריסטו פאפאוואסיליו.

באוניברסיטה מציינים כי הקריטריון לקבלת הפרס הוא עשייה למען החברה הישראלית וכי מקבלי האות נבחרים על ידי הנהלת המוסד האקדמי. שמו של הפרס נבחר כציון של המקום שבו שוכנת האוניברסיטה.

 

 

תיאטרון חיפה נוסד בשנת 1961 ביוזמתו של ראש העיר דאז אבא חושי, ומאז הוא ידע תקופות מפוארות, במיוחד מראשית שנות ה-70 ועד לסוף שנות ה-80. בשנת 1990 ייסד התיאטרון את פסטיבל חיפה הבין לאומי להצגות ילדים שמושך עשרות אלפי צופים בכל שנה בפסח.

עוד באירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה: הנחת אבן הפינה לבנק הגנים לדגני בר באוניברסיטה וחנוכת בניין הפקולטה לרווחה ובריאות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר