עומר אדם (צילום: דודו בכר)
עומר אדם (צילום: דודו בכר)

האם עומר אדם יקיים הופעה נוספת בחיפה?

שני משוגעים - שתי הופעות? כל 30,000 הכרטיסים להופעה של עומר אדם באיצטדיון סמי עופר אזלו תוך דקות, והערב תתקיים ישיבה שבה יוחלט אם לקיים הופעה נוספת בחיפה כעבור יומיים

פורסם בתאריך: 11.3.18 13:06

הבוקר (ראשון) קרס האתר למכירת הכרטיסים להופעה של עומר אדם "שני משוגעים" באיצטדיון העירוני בחיפה, וזאת לאחר ש-30,000 הכרטיסים שהוצאו למכירה אזלו תוך דקות ספורות.

אתמול פרסם אדם ברשתות החברתיות כי ההופעה תיערך ביום חמישי, 24 במאי, ואז החל השיגעון כאשר מאות אלפים ביקשו להשיג כרטיס להופעה. הבוקר נפתחה המכירה באופן רשמי, ובעקבות ההתנפלות קרס אתר המכירה של חברת 2207*, ורבים מבין המעוניינים לצפות בהופעה נותרו ללא כרטיס.

 

 

בעיריית חיפה, בחברת האיצטדיון ובחברת ההפקה של המופע הבינו שיש להן ביד תרנגולת שמטילה ביצי זהב, והערב אמורה להתקיים ישיבה בהשתתפותם של נציגים משלושת הגופים, ובה עשויה להתקבל החלטה על קיום מופע נוסף שיתקיים כעבור יומיים – מוצאי שבת, 26 במאי.

מבחינתן של העירייה וחברת האיצטדיון לא תהיה בעיה של היערכות למופע נוסף, שכן הבמה והקונסטרוקציות יישארו על מקומן, מה גם שההופעות יתקיימו לאחר סיום ליגת העל בכדורגל.

בעירייה מקווים שהופעתו של אדם תפתח את הדרך להופעות ענק נוספות באיצטדיון העירוני, וזאת מכיוון שמאז פתיחתו של האיצטדיון לפני כשלוש וחצי שנים לא התקיימו בו הופעות, ולמעט משחקי הכדורגל של מכבי חיפה, הפועל חיפה ולעתים גם נבחרת ישראל, לא נערכות בו פעילויות לציבור הרחב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר