בית הקרנות (צילום: הדס גבעון)
בית הקרנות (צילום: הדס גבעון)

הפנינג יוצרים ואמנים ייערך במרפסת של בית הקרנות

ההפנינג "ארט בלקוני הדר" יתקיים מחר במרפסת של בית הקרנות במסגרת הפרויקט "מתלבשים על הרצל", ויהיו בו 14 דוכנים של אמנים, די.ג'יי ומופעי מוזיקה

פורסם בתאריך: 13.6.18 08:36

הפנינג יוצרים ואמנים חדש בשם "ארט בלקוני הדר" יתקיים מחר (חמישי) במרפסת של בית הקרנות ברחוב בלפור 2 בהדר במסגרת הפרויקט "מתלבשים על הרצל".

בהפנינג שיתחיל בשעה 19:00 יהיו 14 דוכנים של אמנים, וניתן יהיה למצוא בהם תכשיטים, עבודות צילום, ציורי קומיקס, תחריטים, כריות בעבודת יד, חפצי קרמיקה, בובות חימר וציור על בגדים מיד שנייה. נוסף על כך, על עמדת התקליטן יופקד די.ג'יי אבישי דקל, ההרכב החיפאי ג'יפסו שיגאן ינגן מוזיקה צוענית בשילוב של סגנונות שונים, והגיטריסט מייקל קוברין ינגן על גיטרה אקוסטית. בית הקפה Tails ששוכן ברחבת בית הקרנות ימכור אוכל באירוע וגם יציג בדוכן משלו תמונות שתלויות בתוך הבית קפה.

 

תכשיטים שיוצגו ב"ארט בלקוני הדר"

תכשיטים שיוצגו ב"ארט בלקוני הדר"

 

 

אמיר אברהם, מפיק אירועי תרבות של קהילת הדר, ובהם 'מתלבשים על הרצל', זיהה את הפוטנציאל של המרפסת של הבניין הישן ופנה להדס גבעון, מפיקה ממתנ"ס הדר, שעסקה בשבועות האחרונים בבחירת אמנים ובהקמת הדוכנים באירוע. "'מתלבשים על הרצל' פונה לאוכלוסייה של משפחות וילדים, ואנחנו רוצים להביא לרחוב גם חבר'ה צעירים", היא אומרת, "הבנו שהדרך הטובה לעשות זאת היא באמצעות יריד של אמנות רחוב".

ירון הדר, נציג קהילת הדר מטעם עיריית חיפה: "מדי יום חמישי אנחנו עושים מעורבויות תרבות שונות ברחוב הרצל שמטרותיהן הן להחיות את המרחב ואת התרבות ולגבש קהלים חדשים לרחוב הרצל. 'ארט בלקוני הדר' הוא חלון קטן מאירועי 'מתלבשים על הרצל', וכל פעילות כזאת מעודדת יזמים חדשים לבוא ולהשקיע במרחב".

 

עבודה שתוצג ב"ארט בלקוני הדר"

עבודה שתוצג ב"ארט בלקוני הדר"

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר