תזמורת הביט בנד (צילום: שרי ישראלי)
תזמורת הביט בנד (צילום: שרי ישראלי)

הביט בנד והאקדמיה למוזיקה סנט פטרסבורג יערכו קונצרט משותף

תזמורת הביט בנד חיפה וסולניות מהאקדמיה למוזיקה ואמנות סנט פטרסבורג יקיימו ביום חמישי הבא, 14 בפברואר, קונצרט משותף במועדון הביט

פורסם בתאריך: 5.2.19 09:07

תזמורת הביט בנד חיפה מעמיקה את שיתוף הפעולה שלה עם האקדמיה למוזיקה ואמנות סנט פטרסבורג, וביום חמישי הבא, 14 בפברואר, יקיימו שתי התזמורות קונצרט במועדון הביט במרכז הכרמל שבו ישתתפו הביט בנד, סולניות מהאקדמיה בסנט פטרסבורג וחמישיית ג'אז.

הביט בנד קיבלה הכרה בין לאומית כאשר באפריל 2018 היא זכתה במקום הראשון בפסטיבל קרסולה לתזמורות צעירות שנערך בסנט פטרסבורג. הביט בנד היא תזמורת ג'אז אשר מונה 25 נגנים וזמרות, והמנצח שלה הוא נגן החצוצרה הבין לאומי ארמן אסלניאן שמנגן גם בתזמורת הסימפונית חיפה וביג בנד חיפה. הביט בנד פועלת במסגרת התאגיד העירוני אתו"ס ותחת בית הספר למוזיקה ומועדון הביט בניהולו של יובל קאופמן, ומקיימת שיתופי פעולה עם מוסדות תרבות שונים בארץ ובעולם.

 

 

קאופמן: "בביט בנד אנו מיישמים את המדיניות של בית הספר למוזיקה ביט – קליטת בני נוער מכל שכבות הגיל, גם כאלה שנשרו ממסגרות מוזיקליות אחרות. יצרנו דבר קסום שמשלב אנשים מגילאים שונים ומכל השכבות הסוציו אקונומיות, ונתנו פתח לחיים והזדמנות נוספת למוזיקאים ברמה גבוהה שהפוטנציאל שלהם לא נוצל כראוי. באפריל אשתקד יצרנו הד בין לאומי כשזכינו במקום הראשון באירופה בפסטיבל קרוסלה, ושם רקמנו יחסים עם מנהלי האקדמיה של סנט פטרסבורג. בשבוע הבא נזכה לביקור של סולניות האקדמיה שיופיעו איתנו, ובקיץ נהיה תזמורת הג'אז הצעירה היחידה שהוזמנה להשתתף בפסטיבל פטרו ג'אז היוקרתי בסנט פטרסבורג. אנחנו שמחים על הזכות שנפלה בחלקנו להביא גאווה תרבותית לחיפה ולמדינה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר