התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)
התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)

התיאטרון העירוני יפצה נפגעים על שליחת ספאם

בעקבות הסדר פשרה בתביעה ייצוגית יפצה תיאטרון חיפה את ציבור הנפגעים בסכום של חמישה שקלים כהטבה לרכישת כרטיס להצגה על כך ששלח דואר זבל אלקטרוני כחלק מפרסומת להצגות. התיאטרון: "מכבדים את החלטת בית המשפט"

פורסם בתאריך: 16.12.19 09:58

בית המשפט המחוזי חייב את התיאטרון העירוני חיפה לפצות את ציבור הנפגעים על כך ששלח דואר זבל אלקטרוני (ספאם) כחלק מפרסומת להצגות. בכך אישר בית המשפט הסדר פשרה בתביעה ייצוגית שהגישו עוה"ד זיו גלסברג ויובל לב נגד התיאטרון העירוני בטענה שהם קיבל דואר זבל מהתיאטרון ללא הסכמה.

בפסק הדין קבעה השופטת ריבי למלשטריך-לטר כי התיאטרון ישלח למי שקיבלו את הודעות הספאם הטבה בסך של חמישה שקלים כהנחה ברכישת כרטיס לאחת מההצגות בהפקתו המוצגות בו.

נוסף על כך התייחסה השופטת לתקלת ספאם נוספת שאירעה בעת רכישת כרטיסים למופע בידור של אנסמבל ציפורלה. מפסק הדין עולה שגלסברג רכש את הכרטיסים באמצעות האתר של האנסמבל ולא של התיאטרון העירוני. "במעמד זה מסר את מספר הטלפון הנייד שלו, תוך שהוא מסרב לקבל דבר פרסומת כלשהו", נכתב בפסק הדין, ולמרות זאת, "הוא קיבל שני מסרונים המהווים לטענתו דבר פרסומת של שתי הקומדיות 'בעלים ונשים' ו'מהוללת'". לאחר קבלת המסרון השני השיב גלסברג במסרון "הסר" אך קיבל מסרון נוסף שפרסם את ההצגה "ביטון". גלסברג ולב טענו כי הם הוטרדו מדברי הפרסומת שנשלחו אליהם בלי הסכמתם המפורשת ולמרות שהודיעו על סירובם לקבל את הפרסומת.

 

 

התיאטרון טען בתשובתו כי מדובר בתקלה נקודתית וחד פעמית וביקש לדחות את התביעה הייצוגית. בעניין הזה פסקה למלשטריך-לטר הטבה בסך של 55 שקל הנחה ברכישת שני כרטיסים (עד לסך של 30 שקל לכרטיס) להצגות בהפקתו של תיאטרון חיפה אשר מוצגות בו.

כמו כן חייב בית המשפט את התיאטרון לדווח בגיבוי תצהיר "שמלוא ההטבה מושא הפשרה ניתנה ומומשה על ידי התובעים המיוצגים". אם לא כל ההטבה תמומש מחויב התיאטרון העירוני למסור לבית המשפט את שם המוסד שיקבל את יתרת הפיצוי בכרטיסים כתרומה לציבור. השופטת אף חייבה את התיאטרון לפצות את שני העותרים בסך של 3,900 שקל ובתשלום שכר טרחה בסך של 12,000 שקל.

מנכ"לית תיאטרון חיפה ניצה בן צבי מסרה בתגובה: "תיאטרון חיפה מכבד את החלטת בית המשפט וינהג לפיה. למותר לציין כי חלק נכבד מלקוחותיו של התיאטרון מבקשים להתעדכן באמצעות sms על מבצעים ועל הצגות חדשות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אליקו

    כשראש העיר היא עבריינית מורשעת, הנגע תוקף גם את החברות העירוניות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר