המחזמר "ג'נטלי" (צילום: יואב איתיאל)
המחזמר "ג'נטלי" (צילום: יואב איתיאל)

הבכורה של המחזמר "ג'נטלי" תעלה בתיאטרון העירוני

המחזמר "ג'נטלי" מאת שירי נדב נאור בבימויו של משה נאור יעלה ב-9 בינואר בתיאטרון העירוני בכיכובם של אסתר רדא, גילי יאלו וירון ברובינסקי. ההצגה, שמלווה במוזיקת היפ הופ ונשמה ובביטים אפריקאיים, עוסק בשנאת זרים, בגזענות ובאטימות ממסדית

פורסם בתאריך: 2.1.20 07:37

ב-9 בינואר תעלה בתיאטרון העירוני הבכורה של המחזמר "ג'נטלי" מאת שירי נדב נאור בבימויו של משה נאור. במחזמר יככבו הזמרת והשחקנית אסתר רדא, הזמר והשחקן גילי יאלו והשחקן ומנחה הטלוויזיה ירון ברובינסקי. ההצגה מלווה במוזיקת היפ הופ ונשמה ובביטים אפריקאיים בביצוע של להקת זמרים ורקדנים אפרו-ישראלים.

"ג'נטלי" הוא מחזה הביכורים של נדב נאור ובתיאטרון מציינים כי הוא מציף את נושא המהגרים ומפרק בעדינות ובחוכמה את כותרות העיתונים לסיפור אנושי. במרכזו של הסיפור זוג מניגריה – ג'נטלי (יאלו), מוזיקאי שמתפרנס מהופעות רחוב, ואשתו מרים (רדא), עוזרת בית בביתו של אושיה טלוויזיונית מפורסמת (ברובינסקי). לזוג נולד תינוק לבן, והדבר מוביל אותם להיקלע לצרה מול המשטרה. הבוס המפורסם נחלץ לעזרה, וג'נטלי אסיר התודה מזמין אותו לארוחת ערב חגיגית בביתם. אבל משהו ישתבש בערב הזה ויוביל לשרשרת אירועים טרגית.

 

 

סיפורם של ג'נטלי ומרים מציג את הטבע האנושי על פניו השונים ומדבר על שנאת זרים, על גזענות ועל אטימות ממסדית, אך גם על המוזיקה כמפלט מהמציאות ועל האמנות כעוגן בעולם כאוטי. את השירים למחזמר כתב שאנן סטריט (להקת הדג נחש) והלחין אמיר לקנר.

המחזמר יועלה באולם תיאטרון חיפה ביום חמישי, 9 בינואר, בשעה 20:30.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר