פסטיבל מקור
פסטיבל מקור

פסטיבל מקור – פסטיבל הקריאה הראשון של תיאטרון חיפה

במסגרת אירועי ה-60 של תיאטרון חיפה יתקיים ב-17-15 בפברואר פסטיבל מקור שבו יוקראו חמישה מחזות בשידור מקוון. בתיאטרון מקווים שעד אז תתאפשר כניסה של קהל לפי מתווה שייקבע

פורסם בתאריך: 4.2.21 12:43

פסטיבל מקור – פסטיבל הקריאה הראשון של תיאטרון חיפה – יתקיים ב-17-15 בפברואר במסגרת אירועי ה-60 של התיאטרון. בפסטיבל יוקראו חמישה מחזות בשידור מקוון, ובתיאטרון מקווים שעד אז תתאפשר כניסה של קהל לפי מתווה שייקבע.

בחודש יולי 2020 פרסם התיאטרון קול קורא לעידוד מחזאות ישראלית, ובעקבותיו נשלחו לתיאטרון 360 מחזות. המחזות נקראו על ידי ועדה אמנותית בראשותו של המנהל האמנותי של תיאטרון חיפה משה נאור אשר בה היו חברים איציק ויינגרטן, נויה לנצט, דליה שימקו, אלון אופיר ומור פרנק.

 

 

בתיאטרון מתכוונים לבחור מתוך הקריאות את המחזות שיעלו על הבמה בעונה הקרובה, וקריאה זו מהווה הזדמנות להיכרות של הקהל עם המחזות החדשים ואפשרות לעמוד מקרוב על תהליך העבודה של הפיכת מחזה להצגה על במה.

המחזות שנבחרו לפסטיבל הם "אהבה אסורה" – דרמה בהשראת הסיפור "חורבן קרשב" מאת יצחק בשביס-זינגר של המחזאית בלהה רובינשטיין בבימויה של דליה שימקו, "חובת דיווח" – דרמה פסיכולוגית של המחזאי אורי אגוז בבימויו של איציק ויינגרטן, "האבולוציה של המינים" – קומדיה רומנטית של המחזאי יורם זקס בבימויו של רועי שגב, "אסימפטוטות" – קומדיה כלכלית של המחזאי עדו סתר בבימויה של נויה לנצט, ו"חזירי בר" – דרמה קומית של המחזאי שי רוזן בבימויו של אלון אופיר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר