"שוק המציאות" (צילום: גילת סלע)
"שוק המציאות" (צילום: גילת סלע)

"אנחנו פותחים את האולם ומקווים שזה לתמיד"

תיאטרון חיפה חוזר לפעילות: בסוף חודש פברואר תעלה הבכורה של הקברט המוזיקלי "שוק המציאות", ובחודש מרץ תעלה הקומדיה "הקומיקאים". מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי: "אנחנו פותחים את התיאטרון באופטימיות זהירה. הציבור משתוקק לצאת מהבית אל החיים הנורמליים והשפויים ואל אולמות התיאטרון"

פורסם בתאריך: 16.2.21 09:46

אחרי כמעט שנה של עצירת הפעילות התרבותית בשל מגיפת הקורונה חוזר תיאטרון חיפה לפעילות, וב-28 בפברואר תעלה על במת התיאטרון הבכורה של "שוק המציאות" בכיכובם של דפנה דקל ואלון אופיר. ההצגה, שתוצג מדי ערב עד 6 במרץ, היא קברט מוזיקלי מאת נתן אלתרמן, עם לחנים של סשה ארגוב ומשה וילנסקי, ובבימויו של שוקי וגנר. מהתיאטרון נמסר: "זוהי חגיגה מוזיקלית עם שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל, ובהם 'לימון וצלחת', 'מרים בת נסים', 'בכל זאת יש בה משהו', 'קונצרטינה וגיטרה', 'צריך לצלצל פעמיים' ו'זמר מפוחית'. השירים יוגשו כמיצג תיאטרלי עשיר ומרתק שמשחזר בהומור את אווירת שנות ה-60 וקורץ לימינו אנו".

המופע המקורי הועלה לפני יותר מ-40 שנה בביצועם של אילי גורליצקי ויונה עטרי, ולפני 12 שנה עלתה ההצגה בתיאטרון חיפה.

 

 

ב-18 וב-20 במרץ יעלה התיאטרון את "הקומיקאים" – קומדיה שבמרכזה צמד קומיקאים אמריקאים – לואיס וקלארק – שבתום 43 שנות קריירה משותפת נפרדו בכעס. אחרי נתק של יותר מעשור משכנע אחיינו הצעיר של קלארק את דודו לאחד כוחות עם לואיס לטובת מחווה טלוויזיונית לכוכבי העבר. המפגש המחודש טעון במשקעים שצפים ומשבשים את החזרות, אשר מלוות בהתנגשויות רוויות הומור.

את המחזה כתב ניל סיימון, ועל התרגום ועל הבימוי הופקד אילן רונן. כוכבי המחזה הם מוני מושונוב, שלמה בראבא, מיכאל מושונוב, סיגלית פוקס ונועה טסה.

מנכ"לית תיאטרון חיפה ניצה בן צבי: "אנחנו פותחים את התיאטרון באופטימיות זהירה אחרי ניסיונות חוזרים ונשנים במשך ימי הקורונה. אנחנו מקווים שהפעם נעלה על מסלול של חזרה לשגרה. הציבור משתוקק לצאת מהבית וממשבר הקורונה אל החיים הנורמליים והשפויים ואל אולמות התיאטרון".

פתיחת האולמות תהיה בהתאם למתווה ולנהלים של משרד הבריאות.. לפרטים ולרכישת כרטיסים: ht1.co.il

 

"הקומיקאים" (צילום: ז'ראר אלון)

"הקומיקאים" (צילום: ז'ראר אלון)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר