אריאלה בהלול דימנד
אריאלה בהלול דימנד

יריד ספרים לילדים ולנוער בכל השפות ייערך בבית הספר נירים

היריד, שזכה לשם "מיד ליד", יתקיים ב-8 וב-9 ביוני במקביל לאירועי שבוע הספר הארצי, והוא פרי יוזמה של שבע נשות חינוך שמכנות את התארגנותם "המטבחון לעידוד הקריאה"

פורסם בתאריך: 24.5.17 11:20

יריד ספרים שזכה לשם "מיד ליד" ושמיועד לספרי פעוטות, ילדים ונוער בכל השפות יתקיים במשך יומיים, 8 ו-9 ביוני, במגרש הספורט של בית הספר היסודי נירים בשכונת נוה דוד בחיפה. היריד הוא פרי יוזמה של שבע נשות חינוך שמכנות את התארגנותם "המטבחון לעידוד הקריאה", אשר החליטו לקיים יריד ספרים במקביל לשבוע הספר במטרה לעודד את הילדים לקרוא.

אחת מחברות "המטבחון" היא המנהלת לשעבר של בית הספר הפתוח אריאלה בהלול-דימנד: "אנחנו מבקשים שהילדים יביאו ליריד ספרים במצב טוב ממדפי הספרים שלהם כדי שגם ילדים אחרים ייהנו מקריאתם. ניתן להביא ספרים בכל השפות לנקודות איסוף בבתי הספר או ישירות לבית הספר נירים. המועד האחרון שבו ניתן לתרום ספרים הוא יום שני, 5 ביוני. היריד יתקיים ביום חמישי, 8 ביוני, בשעות 20:00-16:00, וביום שישי, 9 ביוני, בשעות 12:30–16:00".

לדבריה של בהלול-דימנד, הספרים יימכרו במחיר סמלי של בין שקל לחמישה שקלים, וכל ההכנסות יוקדשו לרכישת ספרי ילדים לבתי הספר בעיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר