כיתת לימוד (צילום: חיים צח)
כיתת לימוד (צילום: חיים צח)

בית הספר של החופש הגדול – עד 8 באוגוסט

הפעילות מיועדת לתלמידי כיתות א'-ג', והיא כרוכה בתשלום של 950 שקל. היא תיערך בשישה בתי ספר ברחבי העיר ותכלול מגוון של פעילויות

פורסם בתאריך: 6.6.17 13:47

אגף החינוך בעיריית חיפה יוזם הארכה של פעילות בתי הספר של החופש הגדול באישור ובפיקוח משרד החינוך. מדובר בפעילות שבדומה לבתי הספר של החופש הגדול תתקיים אף היא בבתי הספר מ-23 ביולי ועד 8 באוגוסט. גם פעילות זאת מיועדת לתלמידי כיתות א'-ג'.

בניגוד לבתי הספר של החופש הגדול, שיתנהלו בכל בתי הספר לפי השיוכים השכונתיים ושיסתיימו ב-21 ביולי, פעילות ההמשך תתקיים רק בשישה מוקדים: תלמידי נוה שאנן יופנו לבית הספר תל חי, תלמידי השכונות רמת אלמוגי, רמת גולדה ורמת בגין יופנו לבית הספר איינשטיין, תלמידי אזור כרמל יופנו לבית הספר הרצל, תלמידי מערב חיפה יופנו לבית הספר אילנות, תלמידי קרית שפרינצק וקרית אליעזר יופנו לבית הספר עין הים ותלמידי קרית חיים יופנו לבית הספר ארלוזורוב.

בעירייה מבטיחים פעילויות העשרה ומגוון אירועים אך מדגישים שלא יתקיימו טיולים ופעילויות מחוץ לבתי הספר. ההורים מתבקשים לצייד את ילדיהם בארוחת בוקר, בבקבוק מים, בכובע ובקרם הגנה. ההרשמה לפעילות ההמשך אינה אוטומטיות למי שנרשם לבתי הספר של החופש הגדול, אלא נעשית בנפרד ברשת המתנ"סים רמות – ברמות רמז, ברמת אלון, ברמת ספיר וברמת בגין. הפעילות תתקיים בימים ראשון-חמישי בשעות 13:30-8:00, ועלותה היא 950 שקל. הורים שיבקשו להשאיר את ילדיהם במקום עד 16:30 ישלמו תוספת של 450 שקל. במחיר כלולה גם ארוחת צהריים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר