תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)
תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)

בליאו באק מחריפים את המאבק: בשלישי תתקיים הפגנה בעירייה

ההורים לתלמידי מרכז החינוך ליאו באק מחריפים את מאבקם בדרישה לקבל מבנה חלופי לתלמידי התיכון בבית הספר בשל החשש שהאסבסט מגג המבנה לא הוסר כולו. ביום שלישי בשעה 17:30, לפני פתיחת ישיבת מועצת העיר, מתוכננת הפגנה של תלמידים והורים ברחבת היכל עיריית חיפה

פורסם בתאריך: 31.7.22 09:14

חודש בלבד נותר עד לפתיחת שנת הלימודים, וההורים לתלמידי מרכז החינוך ליאו באק מחריפים את מאבקם בדרישה לקבל מבנה חלופי לתלמידי התיכון בבית הספר. בהודעה להורים ששלחה אתמול (מוצ"ש) יו"ר ועד ההורים של בית הספר עינב פרלה, תחת הכותרת "אסבסט – לא בבית ספרנו", נכתב: "הורי ותלמידי ליאו באק מוזמנים להקשיב, לבדוק ולהשתתף בפעילויות הקשורות לפינוי האסבסט מבית הספר, למען בריאות ילדינו ואנשי הצוות".

פרלה שלחה להורים את לוח הפעילויות השבועי, אשר ממנו עולה כי ביום שלישי בשעה 17:30 – חצי שעה לפני פתיחת ישיבת מועצת העיר – מתוכננת ברחבת היכל עיריית חיפה הפגנה של תלמידים והורים. כעבור יומיים (חמישי) מתוכננת להורים פגישה עם מפקח הפרויקט להסרת האסבסט, שתיערך במבנה של חטיבת הנעורים. ביום ראשון, 7 באוגוסט, יקיימו ההורים ישיבת זום עם אנשי המשרד להגנת הסביבה, נציגי העירייה, נציגי החברה הבת העירונית שקמונה שמבצעת את העבודות, מפקח הפרויקט וגורמי מקצוע נוספים, ולמחרת (שני) מתוכננת אסיפת הורים במכללת תלתן בעיר התחתית.

 

העבודות להסרת האזבסט בליאו באק (צילום: חברת שקמונה)

העבודות להסרת האזבסט בליאו באק (צילום: חברת שקמונה)

 

 

באגרת להורים ששלח מנכ"ל ליאו באק הרב אופק מאיר בשבוע שעבר בעניין נכתב: "למרות שתוצאות הבדיקות אפשרו כבר לפני כשבועיים מתן אישור אכלוס, וכפי שאמר מפקח הפרויקט – מבחינתו התקן המנחה לאישור אכלוס הוא פי עשרה מחמיר יותר מהתקן הרשמי של החוק במדינת ישראל, קרי אפס סיבים באוויר בסף הרגישות המיקרוסקופי – כל הגורמים המעורבים בפרויקט ממתינים עד לקבלת תוצאה עקבית של אפס סיבי אסבסט באוויר בכל המתחמים". אופק הוסיף כי "למרות הנתונים המעודדים, כדי לאפשר התחלה רגועה של שנת הלימודים הוחלט בכל מקרה להתחיל את שנת הלימודים במתחמים החליפיים עד אחרי החגים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא מתוסכלת

    עינב פרלה וכל ההורים הפעילים- תודה ענקית! לולא מאבקכם ילדיי היו לומדים שנים רבות בבית ספר שקיימים בו סיבי אסבסט מבלי לדעת!!!!! כשלון מפואר של מערכת מפוארת, שאיבדה את דרכה. ההסתרה מההורים גובלת בפשע שאת תוצאותיו נגלה בעוד 20-30 שנים. מתביישת במערכת בה גדלתי, אך נחמתי היא כוחה של הקהילה, על אף שליאו באק ניסה לפרק אותה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר