תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)
תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)

הערב: ישיבת חירום של ההורים בליאו באק

ועד ההורים של תיכון ליאו באק חושש מכך שמבנה התיכון, אשר מתקרתו הוסר אסבסט פריך במהלך הקיץ, עדיין מזוהם בסיבים שנותרו באוויר. הערב תתקיים ישיבת חירום בזום כדי לקבל החלטות לגבי פתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר

פורסם בתאריך: 8.8.22 09:48

ועד ההורים של תיכון ליאו באק מכנס הערב (שני) ישיבת חירום בזום כדי לקבל החלטות לגבי פתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר. הישיבה תתקיים בשל חששות כבדים של ההורים מכך שמבנה התיכון, אשר מתקרתו הוסר אסבסט פריך במהלך הקיץ, עדיין מזוהם בסיבים שנותרו באוויר.

בהודעה שנשלחה להורים נכתב: "הורי התיכון, איפה אנחנו לומדים ב-1 בספטמבר? לכמה זמן? מהי מערכת השעות? האם נכניס את הילדים למבנה מזוהם? כמה עוד ידחו פגישות 'מקצועיות' איתנו בשלל תירוצים? מה אנחנו רוצים לעשות כהורים? ההחלטות תתקבלנה בהצבעה אלקטרונית על ידי כלל ההורים הנוכחים בזמן המפגש ותחייבנה את ההורים".

 

 

הורה לתלמיד בתיכון ליאו באק: "הישיבה היא חשובה מאוד ותקבע לאן פנינו מועדות. בכל הבלגן הזה יש הרבה אי ודאות שאיש לא טורח לפוגג. מפקח הבנייה חלה, והפגישה שהיתה צריכה להתקיים איתו בשבוע שעבר נדחתה. אנחנו לא יודעים הרבה. בשבועיים האחרונים לא ראינו שמתבצעות מדידות לניטור האוויר. זה נראה לא טוב, ואנחנו לא רוצים לסכן את הילדים. אנחנו רוצים תשובות שעדיין לא קיבלנו".

יצוין כי מנכ"ל ליאו באק הרב אופק מאיר כבר אמר שהלימודים לא ייפתחו ב-1 בספטמבר במבנה התיכון.

בתוך כך, מנהלת תיכון ליאו באק שלחה הודעה להורים שבה נכתב: "לאור פניות הורים ומורים מבקשת אני לעדכנכם כי פרויקט הסרת האסבסט במתחם התיכון מגיע לסיומו, וכעת מתבצעות בדיקות חוזרות ונשנות על מנת לוודא שהבניין נקי מאסבסט לחלוטין למען בריאות כולנו. בימים הקרובים, עם הינתן האישור ממפקח הפרויקט, ייחל השיפוץ במבנה התיכון. על מנת לא לפעול בלחץ ולנקוט משנה זהירות בכל הקשור לפרויקט חשוב זה, וכפי שאופק כתב באגרת האחרונה, במהלך חודש ספטמבר נלמד במתחמים חלופיים – שכבות י' וי"א תלמדנה על פי המערכת הרגילה במכללת גורדון, ושכבת י"ב תלמד בבניין לוקיי, בכיתות חטיבת כיתות היסוד, על פי המערכת, וזאת לאחר קבלת אישור מהמפקח לשוב לפעילות במתחם לוקי. מערך החינוך המיוחד ילמד בחודש ספטמבר בבניין בית הספר מזור. מזכירות בית הספר והספרייה יפעלו בבניין לוקיי. לאחר סיום השיפוץ נוכל לחנוך מחדש את בית הספר שהוא נקי בטוח ומשופץ".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר