סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: דן קובלר)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: דן קובלר)

שיא של כל הזמנים: שכר הלימוד בריאלי השנה – 32,500 שקל

בהודעה ששלח בית הספר הריאלי להורי התלמידים בכיתות ז' ו-ח' נכתב כי בשנת הלימודים הקרובה ישלמו ההורים שכר לימוד שנתי של לא פחות מ-32,500 שקל. לנוכח הסכום הגבוה תאפשר ההנהלה להורים לשלם 26,500 שקל בתשלום שוטף ועוד 6,000 שקל בתשלום דחוי

פורסם בתאריך: 9.8.22 08:22

שכר הלימוד בבית הספר הריאלי בחיפה ממשיך לשבור שיאים. מהודעה ששלחה הנהלת בית הספר להורי התלמידים בכיתות ז' ו-ח' עולה כי בשנת הלימודים תשפ"ג ישלמו ההורים שכר לימוד שנתי של לא פחות מ-32,500 שקל. לנוכח הסכום הגבוה מאפשר הריאלי להורים לשלם 26,500 שקל בתשלום שוטף ועוד 6,000 שקל בתשלום דחוי. בכיתות א'-ו' יעמוד שכר הלימוד על 21,000 שקל לשנה "בלבד". כל התשלומים צמודים כמובן למדד, ובריאלי מציינים שהם כוללים את כל הפעילויות החינוכיות.

בית הספר הריאלי מסווג כבית ספר מוכר שאינו רשמי, ובכיתות א'-ח' הוא לא מתוקצב עוד על ידי משרד החינוך. בתיכון גובה בית הספר את שכר הלימוד לפי חוזר מנכ"ל משרד החינוך אשר מסתמך על אישור גבייה של ועדת החינוך של הכנסת. לפיכך ישלמו ההורים שכר לימוד שוטף של 6,800 שקל בשנה ועוד 3,000 שקל בתשלום דחוי. בריאליגן שכר הלימוד הוא 3,450 שקל לחודש.

 

 

למרות שכר הלימוד הגבוה מאוד, בוודאי בהשוואה לבתי הספר הציבוריים בעיר (על פי ועדת החינוך של הכנסת, בבתי הספר הציבוריים ניתן לחייב הורים לשלם רק על ביטוח תאונות אישיות בסך 49 שקל, והשאר הם תשלומי רשות; ש"מ), בריאלי לומדים יותר מ-4,200 תלמידים, ועל כל מקום פנוי בכיתות א' ו-ז' מתמודדים בדרך כלל שלושה מועמדים שנדרשים לעבור מיון. הרשמה לתיכון בבית בירם (כיתות י'-י"ב) כלל לא נפתחת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר