הפגנת הורים וילדים מבית הספר מגינים (שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
הפגנת הורים וילדים מבית הספר מגינים (שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

במגינים החלו ללמוד במבנים החלופיים – על תנאי

הנהגת ההורים בבית הספר מגינים אישרה להורים לשלוח את התלמידים ללימודים במבנים החלופיים. יו"ר ההנהגה ברוך שמאילוב מסביר כי האישור הוא על תנאי. המשמעות: אם דרישותיה של ההנהגה לא יתקיימו במלואן, היא תשוב להשבית את בית הספר. בינתיים, לא כל ההורים הסכימו לשלוח את ילדיהם למבנים החלופיים

פורסם בתאריך: 5.9.22 13:43

הנהגת ההורים בבית הספר מגינים בקרית חיים, שהשביתה בשבוע שעבר את הלימודים בבית הספר, אישרה להורים לשלוח את התלמידים ללימודים במבנים החלופיים. לדבריו של יו"ר ההנהגה ברוך שמאילוב, האישור הוא על תנאי, כך שאם דרישותיה של ההנהגה לא יתקיימו במלואן, הם ישובו להשבית את בית הספר. עם זאת, אומר שמאילוב, לא כל ההורים הסכימו לשלוח את ילדיהם למבנים החלופיים: "יש מיעוט של הורים שחוששים שילדיהם ייפגעו".

כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"כלבו – חיפה והצפון", הנהגת ההורים השביתה את הלימודים במגינים בגלל ליקויים במבנים החלופיים שהועמדו לבי הספר על ידי עיריית חיפה. כזכור, מבני בית הספר מגינים הוכרזו כלא ראויים לאכלוס על ידי קונסטרוקטור ששלחה העירייה למקום בעקבות התפוררות של חלק מהתקרה באחד מהמבנים.

 

 

שמאילוב: "אני נמצא בשטח בכל יום לכמה שעות בבוקר ובערב ובודק שמטפלים בליקויים. אני רוצה לראות עבודה. אם הליקויים שהצבענו עליהם יתוקנו לאלתר, הלימודים במגינים יימשכו. אנחנו לא מחפשים לריב, אנחנו רוצים מסגרת לימודים בטוחה וראויה לילדים שלנו".

האם כבר ידוע כמה זמן ישהו התלמידים במבנים החלופיים?

"לא. לא דיברו איתנו. כאשר ראש העיר עינת קליש רותם הגיעה לפגישה עם ההורים היא אמרה שתוך שלושה חודשים הכל יהיה מאחורינו – יבנו מבנה של שתי קומות במגינים, יוסיפו כמה מבנים יבילים, ואפשר יהיה לחזור לבית הספר. האם זה נראה לי ריאלי? לא כל כך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר