התלמידים מטאיפיי וחבריהם החיפאים בזום (צילום: בית הספר רמת הנשיא)
התלמידים מטאיפיי וחבריהם החיפאים בזום (צילום: בית הספר רמת הנשיא)

שיתוף פעולה בין בית הספר רמת הנשיא לבית ספר בטאיוואן

המשרד להגנת הסביבה ומשרד החינוך בחרו בבית הספר רמת הנשיא להשתתף בתוכנית בינלאומית עם חטיבת הביניים ווצ'אנגש בטאיפיי, בירת טאיוואן, שהנושא שלה הוא טבע עירוני, בדגש על השפעת בעלי החיים על הסביבה. הפגישות בין התלמידים מכיתות ז' ו-ח' מתקיימות בשפה האנגלית באמצעות הזום

פורסם בתאריך: 5.2.23 15:18

בית הספר החיפאי רמת הנשיא נבחר על ידי המשרד להגנת הסביבה ומשרד החינוך להשתתף בתוכנית בינלאומית עם חטיבת הביניים ווצ'אנגש (Wuchang) בטאיפיי, בירת טאיוואן. נושא התוכנית הוא טבע עירוני, בדגש על השפעת בעלי החיים על הסביבה. בבית הספר מציינים כי התלמידים למדו איך להציג את הטבע העירוני של חיפה ואיך להסביר מהו מקומם של בעלי חיים במערכת האקולוגית של העיר.

כחלק ממטלות התוכנית התבקשו התלמידים לצלם סרטונים שמציגים את בית הספר ולהכין מצגות עם החומר שמועבר בימים אלה לתלמידים מטאייפי. הפגישות בין התלמידים מכיתות ז' ו-ח' מתקיימות בשפה האנגלית באמצעות אפליקציית זום. מארגני התוכנית מציינים כי היא מאפשרת לכל צד להיחשף לתרבות הייחודית של הצד האחר, ונוסף על כך ניתנת לתלמידים הזדמנות לשפר את יכולות האנגלית שלהם בכתיבה, בקריאה ובדיבור. עוד בתוכנית המשותפת: לימוד מילים וביטויים כל אחד משפתו – עברית וסינית מנדרינית. מנחי התוכנית מטעם בית הספר הם ד"ר תמר פפו ואיתי פסלר.

בית הספר העל יסודי רמת הנשיא נפתח רק לפני כשנה וחצי כבית ספר צומח שש שנתי (כיתות ז'-י"ב), וכיום לומדים בו 137 תלמידים בכיתות ז' ו-ח'. בית הספר קולט תלמידים מהשכונות רמת הנשיא, נאות פרס, נוה דוד ושער העלייה.

 

 

מנהל בית הספר מאור שניר: "אני גאה שבית הספר שלנו לוקח חלק בפעילות חווייתית שתורמת לקירוב לבבות, להעשרה של התלמידים ולהרחבת אופקיהם. התלמידים מגיעים נרגשים למפגשים מתוך נכונות לשתף את הידע שלהם מזוויות מבט שונות, וגם ללמוד על אתגר גלובלי וליצור קשרים וחברויות חדשים – דבר חשוב למדינת ישראל בכלל ולחיפה בפרט".

ממינהל החינוך בעיריית חיפה נמסר: "פרויקטים בינלאומיים הם אבן דרך בהרחבת האופקים של תלמידי העיר. ההתנסות בפרויקטים אלה מביאה את התלמידים להיכרות עם תרבויות ועם תפישות עולם שונות, ומאפשרת התנסות מעשית בתקשורת בשפה האנגלית, תוך שימוש במחקר באמצעות כלים דיגיטליים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר