שירות "מגיעים ריאלי"
שירות "מגיעים ריאלי"

הריאלי משיק שירות הסעות לתלמידי בית בירם באמצעות אפליקציה

שירות חדש בשם "מגיעים ריאלי" מיועד לתלמידי תיכון בית בירם ומציע להזמין הסעה הביתה מבית הספר באמצעות אפליקציה ייעודית. התשלום לשירות יבוצע על ידי ההורים במודל של מנוי חודשי וייגבה על ידי חברת ההסעות. בריאלי מבטיחים: "אין מצב שילד רשום יישאר ללא מקום בהסעה"

פורסם בתאריך: 12.2.23 15:21

בית הספר הריאלי משיק שירות חדש בשם "מגיעים ריאלי" המיועד לתלמידי תיכון בית בירם ואשר מציע להזמין הסעה הביתה מבית הספר באמצעות אפליקציה ייעודית. ההרשמה לשירות תחל ביום שלישי, ותקופת ההרצה תהיה במהלך חודש מרץ.

בשלב הראשון יתאפשר השירות רק לתלמידים שמגיעים מיישובים שמדרום לחיפה – טירת כרמל, עתלית, זכרון יעקב ויישובי חוף הכרמל – ובריאלי מציינים כי תחילת ההרצה מותנית במספר הנרשמים.

בהודעה להורים נכתב כי השירות שיינתן לילדים מבוסס על שאטל שמוזמן מראש ויוצא מבית הספר בתום יום הלימודים. התלמידים יפוזרו לתחנות קבועות בהתאם לאזורי השירות שייקבעו, ובעתיד תיתכן אפשרות להרחבת השירות גם להבאת התלמידים לבית הספר בשעות הבוקר.

"ההסעה תצא בשעות קבועות מבית הספר, תותאם לשעות סיום הלימודים ולא פחות חשוב מזה, ללוחות הזמנים של קווי ההמשך אם יש כאלו", נכתב בהודעה, "הרכבים והנהגים הם של חברה גדולה ומוכרת, ועומדים בכל התקנים המחמירים של בטיחות ושירות. כדי שהשירות יהיה מותאם בדיוק לצרכים של הילדים הוחלט ליישם פתרון של אפליקציה ייעודית".

 

 

האפליקציה תשמש את התלמיד להזמנת נסיעות וגם תאפשר להורה לצפות בזמן אמת היכן ההסעה נמצאת בכל רגע נתון. "באמצעות האפליקציה יירשם התלמיד מראש לנסיעה, ובאופן הזה יבטיח לעצמו מקום על ההסעה. רכבי ההסעה יוקצו לפי מספר הנרשמים לנסיעה, כך שאין מצב שילד רשום יישאר ללא מקום בהסעה. התשלום לשירות יבוצע על ידי ההורים במודל של מנוי חודשי וייגבה על ידי החברה המתפעלת מכל תלמיד בנפרד".

בריאלי הוסיפו כי מבדיקה וממיפוי הצרכים עלה כי יש צורך לחלק את התלמידים לשלושה אזורי שירות עיקריים – דרום (מרכזית חוף הכרמל ודרומה – טירת כרמל, עתלית, זכרון יעקב ויישובי חוף הכרמל), צפון (מרכזית לב המפרץ וצפונה) וחיפה (ציר מוריה לכיוון מרכז הכרמל). בשלב הסופי ייתן המערך מענה לשלושה אזורי שירות אלה במודל של פיזור לנקודה מרכזית, וגם נבחנת אפשרות של פיזור לנקודות הכניסה ליישובים.

 

שירות "מגיעים ריאלי"

שירות "מגיעים ריאלי"

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר