מטבח חדר המורים נבדק על ידי צוותי כיבוי אש (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה, מחוז חוף)
מטבח חדר המורים נבדק על ידי צוותי כיבוי אש (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה, מחוז חוף)

הרעלה בריאלי אחוזה – בית הספר פונה

סניף אחוזה (יסודי) של בית הספר הריאלי פונה הבוקר לאחר שחמישה מורים ואנשי סגל ותלמיד אחד פונו לבית החולים לאחר שחשו ברע. מהנהלת בית הספר נמסר: "האירוע נבחן על ידי גורמי המקצוע שקבעו שמדובר בחומר הדברה שרוסס בסביבת כוסות בחדר המורים. כל התלמידים חשים בטוב"

פורסם בתאריך: 24.2.23 10:08

חמישה מורים ואנשי סגל ותלמיד אחד מסניף אחוזה (יסודי) של בית הספר הריאלי פונו הבוקר (שישי) לבית החולים לאחר שחשו ברע. בשל כך הוחלט לפנות את בית הספר. דיווח על המקרה הועבר למערכת החינוך העירונית.

המקור להרעלה הוא כוסות בחדר המורים שחומרי הדברה רוססו בקרבתם. הקב"טים של עיריית חיפה ואנשי משטרה נמצאים במקום, כמו גם תורן של תאגיד מי כרמל, על מנת לבחון את המקרה ולשלול הרעלה כלשהי ברשת המים.

כאמור הוחלט לפנות את בית הספר מטעמי בטיחות בזמן שהנושא מתוחקר בשטח. מבחינת המשטרה אין חשד למעשה פלילי.

 

 

מהריאלי נמסר בתגובה: "הבוקר מספר מורים בסניף יסוד אחוזה חשו ברע לאחר ששתו מכוסות מסוימות בחדר המורים. מד"א ומכבי האש נקראו למקום, המורים טופלו והאירוע נבחן על ידי גורמי המקצוע שקבעו כי מדובר בחומר הדברה שרוסס בסביבת הכוסות. מדובר באירוע נקודתי בחדר המורים בלבד, כל התלמידים חשים בטוב. למרות זאת, מתוך זהירות מונעת קראה הנהלת בית הספר להורים לקחת את ילדיהם. צוות המורים מלווה את התלמידים שנשארו עד לסיום יום הלימודים בצהריים".

מדוברות שירותי הכבאות וההצלה מחוז חוף נמסר: "לפני שעה קלה פעלו לוחמי האש מתחנת חיפה באירוע שבו נפגעו מספר מורים ותלמיד מחומר ריסוס בבית ספר הריאלי בחיפה. החומר רוסס במטבח של חדר המורים, וכתוצאה מכך נפגעו חמישה מורים ותלמיד שפונו לבית החולים לקבלת טיפול, כשמצבם מוגדר קל".

רס"ר רוד פוקס שניטר את השטח מספר שזיהה את החומר הרעיל, ולאחר פינוי המקום עובר חדר המורים ניקיון וחיטוי למניעת נפגעים נוספים. לאחר מכן ביצע נציג מי כרמל דגימה, ומהמשרד להגנת הסביבה נמסר שלא נדרשת בדיקה נוספת.

 

כוחות הביטחון מחוץ לריאלי אחוזה (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)

כוחות הביטחון מחוץ לסניף ריאלי אחוזה (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה, מחוז חוף)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר