תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)
תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)

הסתיים שיפוץ תיכון ליאו באק – עדיין אין מועד לחזרת התלמידים למבנה

בהודעה ששלח מנכ"ל בית הספר ליאו באק הרב אופק מאיר להורי התלמידים הוא בישר על סיומו של שיפוץ מבנה התיכון לאחר פרויקט הסרת האסבסט. עם זאת, מאיר לא נקב בתאריך חזרתם של התלמידים למבנה, והבהיר כי החזרה תתבצע רק לאחר סיום הליך הניקיונות והבדיקות וקבלת תוצאות תקינות

פורסם בתאריך: 2.3.23 13:42

מנכ"ל בית הספר ליאו באק הרב אופק מאיר הודיע היום (חמישי) להורי התלמידים כי שיפוץ מבנה התיכון הסתיים. השיפוץ התבצע לאחר שהושלמה הסרת האסבסט מתקרת המבנה בחודש אוגוסט. עם זאת, מאיר לא נקב בתאריך חזרת התלמידים למבנה.

"בשעה טובה הסתיים שלב שיפוץ מבנה התיכון", כתב מאיר להורים, "בימים אלו יחל השלב הבא, שבו ייערכו ניקיונות ובדיקות על פי המתווה במכתב ההמלצות מ-31 באוגוסט שקבע יורם ורגה, אשר פיקח על פרויקט הסרת האסבסט ומונה לפקח גם על שלב זה, עד לאכלוס המבנה. אנו נעדכן בהתקדמות הניקיונות ובתוצאות הבדיקות בהתאם לדיווחי המפקח".

 

 

מאיר ציין כי "כפי שדווח מראשית פרויקט הסרת האסבסט, החזרה ללימודים במבנה התיכון תתבצע רק לאחר סיום הליך הניקיונות והבדיקות וקבלת תוצאות תקינות המאפשרות חזרה למבנה. החזרה תיעשה בהתאם להנחיות המפקח (ועם חזרת התיכון, בהתאמה גם חזרת היסודי והגנים לביתם)".

בסיום הודעתו הודה מאיר להורי התלמידים על אורך הרוח ועל הסבלנות, לוועדי ההורים בכלל ולוועד הורי התיכון בפרט, ולצוות בית הספר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר