איציק הליצן והתלמידים שהשתתפו בהכשרה
איציק הליצן והתלמידים שהשתתפו בהכשרה

100 תלמידי כיתות ח' מחיפה הוכשרו לאחריות חברתית

בפעילות ששילבה למידה מדרשית בנושא שמחת הנתינה עם הרצאה וסדנה בליצנות רפואית הוכשרו כ-100 תלמידי כיתות ח' מתשעה בתי ספר ציבוריים בחיפה לאחריות חברתית. הפעילות התקיימה במסגרת התוכנית "תן כתף" של מינהל החינוך בעיריית חיפה והתוכנית "בארי" של מכון שלום הרטמן

פורסם בתאריך: 5.3.23 15:10

במסגרת התוכנית "תן כתף" של מינהל החינוך בעיריית חיפה והתוכנית "בארי" של מכון שלום הרטמן הוכשרו כ-100 תלמידי כיתות ח' מתשעה בתי ספר ציבוריים בעיר לאחריות חברתית.

הפעילות, שהתקיימה במרכז ההדרכה העירוני, שילבה למידה מדרשית בנושא שמחת הנתינה עם הרצאה וסדנה בליצנות רפואית. מעגלי הלימוד הונחו על ידי מורי בתי הספר המלווים את הפרויקט.

 

 

ההרצאה והסדנה עסקו בערך הנתינה וההתנדבות באמצעות ליצנות רפואית כהשראה לתכנון של פעילות התנדבותית בית ספרית. בסדנה הכינו התלמידים בלונים בצורות שונות, ולאחר מפגש ההכשרה חולקו הבלונים במחלקת מיון ילדים בקריה הרפואית רמב"ם. בעקבות הפעילות מתכננים התלמידים לצאת להתנדבויות בבתי חולים, בבתי אבות ובמוסדות חינוך לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

ממינהל החינוך נמסר: "מיזם 'תן כתף' הוא הזדמנות ליישם הלכה למעשה ערכים של שמחה, נתינה ואחריות חברתית. המיזם הוא חלק מתוכנית הלימודים בתרבות יהודית ישראלית שנלמדת בכיתות ח' – 'שונים ומשנים את העולם' בהנחיית מכון שלום הרטמן".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר