שביתה (צילום: lucidwaters/depositphotos.com)
שביתה (צילום: lucidwaters/depositphotos.com)

הקלה בעיצומים: תלמידי י"ב יוכלו לצאת לפעילויות מחוץ בית הספר

ארגון המורים העל יסודיים אישר למנהלים לקיים פעילויות לשמיניסטים מחוץ לבית הספר, ובהן טיולים, מסיבות והצגות תיאטרון. באגרת ששלח כתב יו"ר הארגון: "כדי לא לפגוע בתלמידי כיתות י"ב, שעבורם זהו הטיול האחרון והמשמעותי, שחררנו אותם מעיצומים אלו". העיצומים בכיתות י' ו-י"א נמשכים

פורסם בתאריך: 7.3.23 10:23

בשורה לתלמידי כיתות י"ב: ארגון המורים העל יסודיים אישר למנהלים לקיים פעילויות לשמיניסטים מחוץ לבית הספר, ובהן טיולים, מסיבות והצגות תיאטרון. באשר לתלמידים בשכבות האחרות בחטיבה העליונה, העיצומים שעליהם הכריז הארגון בחודש שעבר עדיין בתוקף, ובכלל זה אי מתן ציונים. יצוין כי בחטיבות הביניים, שגם בהן מלמדים מורי הארגון, לא יתקיימו עיצומים. הצעדים הארגוניים ננקטו במסגרת המאבק לשיפור תנאי השכר למורים העל יסודיים.

באגרת ששלח למורים חברי הארגון כתב יו"ר הארגון רן ארז: "כדי לא לפגוע בתלמידי כיתות י"ב, שעבורם זהו הטיול האחרון והמשמעותי, שחררנו אותם מעיצומים אלו, וכל מי שהגיש בקשה לצאת, בקשתו אושרה בוועדת חריגים. כדי להקל את הביורוקרטיה בטיפול בבקשות לוועדת חריגים ואת מתן אישורים, אנחנו מודיעים כעת שאין כל צורך לבקש החרגה עבור כיתות י"ב כי אנו מאשרים לגביהם לאלתר יציאות לטיולים, למסיבות, לתיאטראות ולכל פעילות אחרת מחוץ לכיתות בית הספר".

 

 

באשר לחטיבות הביניים כתב ארז: "גם למורי חטיבות הביניים מגיעים תוספת שכר ושיפור תנאי עבודה, ולמרות זאת לא נקיים עיצומים מכל סוג שהוא בחטיבות הביניים. המאבק שאנו מנהלים כעת על ידי השבתת הטיולים בכיתות י' ו-י"א ואי מתן הציונים בכיתות י'-י"ב אמור לעזור גם למורי חטיבות הביניים, ולהם אני אומר – אתם חלק ממשפחת החינוך העל יסודי, ואנחנו דואגים גם לכם. נמשיך להיאבק כל עוד לא תקבלו את אותם התנאים ואת אותו השכר כמו אלה של המורים בחטיבות העליונות כי אחים אתם לנו. לא זו אף זו, אנחנו מוכנים לשלם מחיר כבד כדי שתזכו לקבל גם אתם מענק הצטיינות ואת כל ההטבות המגיעות למורים בחטיבה העליונה".

על מהות המאבק כתב יו"ר ארגון המורים: "המאבק שאנחנו מנהלים הוא כדי לחתום על הסכם קיבוצי חדש שיחול רטרואקטיבית ממרץ 2022. בהסכם זה אנו דורשים תוספות שכר משמעותיות לכלל המורים בחינוך העל יסודי – לא רק למורים מתחילים אלא גם למורים ותיקים, למנהלים, למפקחים, למפמ"רים (מפקחי מרכזים; ש"מ), למורים בבתי הספר הכנסייתיים, ליועצות חינוכיות, למורים בקונסרבטוריונים ועוד. לצורך זה, ולאור הסחבת שנוקט משרד האוצר, נאלצנו להתחיל במאבק, ואנחנו ממשיכים בו. לעת עתה אסרנו את היציאות לפעילויות מחוץ לכותלי בית הספר אחרי שעות הלימודים, והכרזנו על אי מתן ציונים".

את מכתבו סיים ארז בבקשה: "אל תיתנו יד לגורמים אינטרסנטיים המעוניינים, מסיבותיהם שלהם, לעשות הפרד ומשול ולהכשיל את המאבק. מקומכם איתנו, ובעיבוי שורותינו נצליח".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לודמילה

    ארגון חולה ומיותר.
    אנחנו לקחנו את הילדים לנופש, ההגעה לבתי ספר פוליטיים וגזעניים, מיותרת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר