שביתה (צילום: lucidwaters/depositphotos.com)
שביתה (צילום: lucidwaters/depositphotos.com)

ארגון המורים פתח בעיצומים ומאיים להשבית את הלימודים

בשלב הראשון, המורים החברים בארגון המורים לא ייתנו ציונים לתלמידים ולא יאפשרו פעילות מחוץ לבתי הספר, ולדבריו של יו"ר ארגון המורים רן ארז, "אם העיצומים לא יועילו נחריף את המאבק עד כדי שביתה כללית. האוצר מזלזל במורים ונתן הצעה מבזה מתוך ידיעה שאין בה ולו ראשית ראשיתו של משא ומתן"

פורסם בתאריך: 26.2.23 12:16

החל מהיום (ראשון) המורים החברים בארגון המורים לא ייתנו ציונים לתלמידים ולא יאפשרו פעילות מחוץ לבתי הספר. בהודעה שפרסם הארגון, שהצטרף כזכור לשביתה של מרכז השלטון המקומי, נכתב כי בשלב הראשון ינקטו עיצומים בלבד "מתוך תקווה שדי יהיה בכך לייצר משא ומתן רציני ולקדם השגת הסכמות וחתימה על הסכם שכר למורי העל יסודי".

לדבריו של יו"ר ארגון המורים רן ארז, "אם העיצומים לא יועילו נחריף את המאבק עד כדי שביתה כללית. מורי העל יסודי אינם הפקר".

 

 

על הסיבות לעיצומים נכתב: "אחרי המתנה של שנה שלמה בלי הסכם שכר או משא ומתן רציני, משרד האוצר הציע הצעה מבזה ומזלזלת לתוספת תקציב לחינוך העל יסודי להעלאת שכר המורים". עוד נכתב כי ההצעה "מלמדת על אדישותו של משרד האוצר באשר למערכת החינוך העל יסודי בישראל. לאור היחס המזלזל של משרד האוצר וההצעה המבזה, ארגון המורים מודיע על חידוש העיצומים החל מהיום".

יצוין כי ארגון המורים דורש תוספת של 30 אחוז לשכר המורים בחינוך העל יסודי (כיתות ז'-י"ב) "כדי לשפר את מערכת החינוך לטובת כולם".

ארז: "משרד האוצר מזלזל במורי החינוך העל מיסודי ונתן הצעה מבזה שפוגעת במורים ובתלמידים, מתוך ידיעה שאין בה ולו ראשית ראשיתו של משא ומתן. כנראה שאצלם הגרוש חשוב יותר מאיכות החינוך וההוראה. לא נאפשר זאת".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר