כוחות ההצלה מחוץ לבית הספר הריאלי, לפני שלושה שבועות (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)
כוחות ההצלה מחוץ לבית הספר הריאלי, לפני שלושה שבועות (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

שוב: מורים בריאלי אחוזה חשו ברע ופונו לטיפול רפואי

שלושה שבועות לאחר שחמישה מורים ואנשי סגל ותלמיד אחד פונו מסניף אחוזה של בית הספר הריאלי בעקבות הרעלה בחדר המורים, שוב פונו מבית הספר מורים שחשו ברע. הסיבה לפינוי הפעם: טיפול במערכת הביוב באותו חדר מורים. דובר הריאלי: "כל התלמידים חשים בטוב"

פורסם בתאריך: 14.3.23 13:54

מורים מסניף יסוד אחוזה של בית הספר הריאלי הרגישו היום (שלישי) רע ופונו לקבלת טיפול רפואי. כזכור, לפני כשלושה שבועות פונו מהסניף חמישה מורים ואנשי סגל ותלמיד אחד לאחר שחשו ברע בעקבות ריסוס שבוצע בחדר המורים בבית הספר. הסיבה לפינוי הפעם היא טיפול במערכת הביוב באותו חדר מורים.

בהודעה ששלחה הנהלת בית הספר להורים נכתב: "אנו מעדכנים שמורים שוב חשו ברע. הילדים כולם מרגישים בטוב. נבקשכם להגיע לאסוף את הילדים. המועדונית והחוגים לא יפעלו היום".

 

 

דובר הריאלי אבי מוסקל: "בשבוע שעבר בוצעו בדיקות יסודיות הן על ידי הגורמים המוסמכים במשרד הבריאות והן על ידי מעבדה פרטית מוסמכת, ונקבע כי האירוע שבמהלכו אנשי צוות לא חשו בטוב במתחם אחוזה היה נקודתי לחדר המורים וכי אין מניעה להשתמש במקום. בשבוע שעבר בוצע ניקיון וטיהור יסודי בחדר המורים על ידי חברה מקצועית בתחום, והשבוע הוחזר המתחם לשימוש. הבוקר, לאחר טיפול במערכת ניקוז הביוב באותו חדר מורים, דיווחו כמה אנשי צוות שהם אינם חשים בטוב וקיבלו טיפול רפואי. כל התלמידים חשים בטוב, וההורים קיבלו הודעה כי הלימודים יסתיימו בשעה 14:00".

מוסקל הוסיף כי "בדיקות המעבדה קבעו כי לא נמצאו ממצאים במתחם וכי אין כל הגבלות על שהייה בו. הנהלת בית הספר עומדת בקשר עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות ובשירותי הכבאות וההצלה על מנת לוודא את המצב לאשורו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאי

    דובר הראלי – אבי "מתוסקל" (מהמצב)

    מה יהיה?? כל שבוע כתבה אחרת על הראלי… מזל שיש תקציב לדובר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר