כיתה בבית הספר נירים
כיתה בבית הספר נירים

העירייה: "תלמידי נירים נמצאים בסביבה בטוחה ומוגנת"

עיריית חיפה, שרק לפני שבועיים סגרה שני מבנים בבית הספר נירים בגלל סדקים וברזלים חשופים, הודיעה כי מהנדס בנייה מוסמך ביקר בבית הספר ואישר את מבנה המינהלה ואת אולם הספורט לפעילות מלאה. עוד נמסר מהעירייה כי שאר המבנים בבית הספר אינם מסוכנים וכי פריטים שהיוו סכנה הוסרו בהוראת המהנדס

פורסם בתאריך: 21.3.23 12:55

עיריית חיפה הודיעה היום (שלישי) כי מהנדס בנייה מוסמך ביקר בימים האחרונים בבית הספר נירים בנוה דוד, בדק את מבנה המינהלה ואת אולם הספורט, ואישר אותם לפעילות מלאה. עוד נמסר מהעירייה כי שאר המבנים בבית הספר אינם מסוכנים, כי פריטים שהיוו סכנה הוסרו בהוראת המהנדס, וכי הם ישופצו במהלך חופשות מלימודים.

כזכור, לפני כשבועיים סגרה העירייה שני מבנים בנירים בשל סדקים וברזלים חשופים, ובהמשך אסר קונסטרוקטור את הכניסה אליהם. היום נפגשה ראש העיר עינת קליש רותם עם נציגי ההורים ועם אנשי צוותי החינוך והבנייה של העירייה, והנחתה לארגן את הלמידה במבנה המינהלה, לשכור עבור בית הספר שני חדרים נוספים במרכז הקהילתי הסמוך, ולהשמיש חצר סגורה שניתן לקיים בה פעילות. בסוף השבוע שעבר ארגנו העירייה, מנהלת בית הספר וצוות המורים שש כיתות במבנים הקיימים אשר מותרים לפעילות. העירייה ציינה כי הדבר נעשה לבקשתה של המנהלת שביקשה להשאיר את כל התלמידים במתחם בית הספר.

 

 

בסיכום הודעתה מסרה העירייה: "הלמידה בבית הספר אורגנה מחדש, והתלמידים נמצאים בסביבה בטוחה, מאורגנת ומוגנת. כמו כן, חצר התבלינים שהיתה סגורה הושמשה ונפתחה מחדש עבור התלמידים, וכן הושמשו שתי כיתות במתחם המרכז הקהילתי עבור בית הספר. עיריית חיפה ומשרד החינוך ממשיכים ללוות את מנהלת בית הספר ועומדים לרשותה בכל דבר ועניין".

יו"ר ועד ההורים של בית הספר נירים ליאת פריווה: "הובטח לנו שיעבדו במהלך חופשות משרד החינוך ושעד 1 בספטמבר יסיימו את כל התיקונים בכל המבנים בבית ספר. המרכז הקהילתי כבר לא רלוונטי מבחינתנו, והלמידה שם ירדה מהפרק".

 

עמודים תומכים חשופים בבית הספר נירים

עמודים תומכים חשופים בבית הספר נירים

 

קירות מתפוררים בבית הספר נירים

קירות מתפוררים בבית הספר נירים

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר