נבחרת הרובוטיקה של בית הספר הריאלי (צילום: אלה ויצ'ק)
נבחרת הרובוטיקה של בית הספר הריאלי (צילום: אלה ויצ'ק)

נבחרת הריאלי זכתה במקום השני באליפות הרובוטיקה של ישראל

קבוצת "הגלקסיה ע"ש דודי זהר", המורכבת מ-26 תלמידי כיתות י'-י"ב בבית הספר הריאלי, זכתה במקום השני באליפות הרובוטיקה של ישראל של עמותת פירסט ישראל. בזכות ההישג תשתתף הקבוצה בתחרות הרובוטים הבינלאומית שתקיים ביוסטון בעוד כשבועיים וחצי

פורסם בתאריך: 2.4.23 12:30

כבוד לבית הספר הריאלי: קבוצת "הגלקסיה ע"ש דודי זהר", אשר מורכבת מ-26 תלמידי כיתות י'-י"ב בבית הספר, זכתה במקום השני באליפות הרובוטיקה של ישראל של עמותת פירסט ישראל. בזכות ההישג תשתתף הקבוצה בתחרות הרובוטים הבינלאומית שתקיים ביוסטון, טקסס, בעוד כשבועיים וחצי. ביחד עם הריאלי ייצגו את ישראל עוד עשר קבוצות נוספות מרחבי הארץ בקטגוריות שונות.

יצוין כי זו היתה הפעם הראשונה שבה הקבוצה מגיעה לשלב הגמר הארצי. בתחרות שהתקיימה בירושלים בשבוע שעבר התחרה הרובוט של הקבוצה מהריאלי, תוכנן ונבנה במשך חודשים, ברובוטים אחרים באיסוף קוביות וקונוסים.

 

 

מנהלת קבוצת הרובוטיקה בריאלי תרצה הוכברג: "ההישג של התלמידים אינו רק בבניית הרובוט המנצח אלא בלמידת אסטרטגיה ושיתוף פעולה עם השחקנים הנוספים, שמביאה לידי ביטוי את היתרון השונה של כל אחד מהרובוטים שנבנו לקראת התחרות. התחרות מביאה לידי ביטוי את ששת ערכי הליבה של עמותת פירסט ישראל המסונפת לטכניון – חדשנות, סקרנות, עבודת צוות, השפעה, הכלה והנאה".

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "זהו הישג משמעותי לתלמידי הריאלי, תוצאה של חשיבה יצירתית, תכנון, אסטרטגיה ולבסוף גם שיתוף פעולה בשדה הקרב הרובוטי עם קבוצות נוספות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירדן 2630

    בתור אחת שמשתתפת בתחרויות האלו, הם זכו מקום 8, תפסיקו לשקר. אם אתם מדברים על ה DP הם זכו מקום 5.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר