בית הספר אליאנס
בית הספר אליאנס

תלמידי שכבת י"א באליאנס השביתו את הלימודים

במחאה על ביטול הטיול השנתי על ידי ארגון המורים, תלמידי שכבת כיתות י"א בבית הספר אליאנס שובתים היום. בהודעה שפרסמה תלמידת השכבה נכתב: "100 תלמידים לא הגיעו לבית ספר. שכבת י"א מחליטה לקחת צעד קדימה ולשבות נגד ארגון המורים". מזכירת ארגון המורים בחיפה: "המאבק נועד להציל את מערכת החינוך"

פורסם בתאריך: 19.4.23 10:54

תלמידי שכבת כיתות י"א בבית הספר אליאנס שובתים היום (רביעי) במחאה על ביטול הטיול השנתי על ידי ארגון המורים. בהודעה שפרסמה תלמידת השכבה מורן בסיס היא כתבה: "100 תלמידים מבית ספר אליאנס שבתו ולא הגיעו לבית ספר במחאה על כך שביטלו להם את הטיול השנתי ועל שאר ההנחיות של ארגון המורים. שכבת י"א באליאנס מחליטה לקחת צעד קדימה ולשבות נגד ארגון המורים. כבר חודשים שאנו נבחנים בכל סוגי הבחינות ולא מקבלים ציונים. אנחנו תלמידים ולא אמורים להתעסק עם דברים כאלו. לחץ והרבה מחשבות רצות לנו כרגע".

לדבריה, "אנו חוששים מאוד מהפגיעה שארגון המורים גורם לנו, ולאחרונה ביטלו לנו טיול שנתי. מנהלת חטיבה העליונה אמרה לנו שבמסגרת העיצומים בהנחיית הארגון, מורי הארגון לא יוצאים לפעילויות חוץ בית ספריות ולא מזינים ציונים. הטיול שנתי שאמור להוריד לנו לחץ בתקופה זו ולעשות לנו טוב נלקח מאיתנו. נשארה לנו שנה אחת בתיכון, ואנו מבקשים מכל המורים החברים בארגון המורים לעמוד על הרגליים ולגרום לנו להתמקד במבחנים שלנו ובעתיד שלנו. אנו לא מצפים לעמוד בשקט ולזרום עם זה".

 

 

אב לתלמידה בשכבה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "התלמידים שובתים כי הם כועסים. העיצומים של ארגון המורים פוגעים בהם. המורים לא מעבירים ציונים, ואין פעילויות מחוץ לבית הספר. הם היו אמורים לצאת לטיול לדרום שהוא אחד מההיילייטים של השכבה. י"א זו כיתה קשה, זו השנה העמוסה ביותר בכל שנות הלימוד, והטיול השנתי הוא סוג של הרפיה ואתנחתה. גם את המסע פולין ביטלו להם, ועכשיו הטיול השנתי. אני אומר לארגון – למה אתם מענישים את התלמידים? האם זה יעזור לשפר את המשכורות שלכם? למה לנהל את המאבק על גבם של התלמידים?".

מזכירת ארגון המורים בחיפה ענת שוורץ: "המאבק של ארגון המורים החל לאחר שבמשך יותר משנה משרד האוצר גורר רגליים עם הצעות משפילות לתוספות שכר למורים ולמנהלים. המאבק אינו נגד התלמידים אלא לטובתם ולמען מערכת החינוך. קיים מחסור גדול במנהלים ובמורים, ובשל כך מורים נדרשים ללמד מקצועות שהם לא הוכשרו אליהם. עתיד המדינה תלוי בהשקעתה במערכת החינוך. המאבק נועד להציל את מערכת החינוך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא מורה ולא אהיה

    אם היו רוצים להציל את מערכת החינוך, אולי רצוי שיגייסו מורים איכותיים ולא את המורים העלובים וחסרי היכולות שמגייסים היום.
    כל טמבל יכול להיות מורה, כל מה שנדרש זה דופק ות"ז.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר