השער הפתוח בכניסה לאתר הבנייה בבית הספר מגינים
השער הפתוח בכניסה לאתר הבנייה בבית הספר מגינים

חשש במגינים: העבודות בבית הספר יופסקו שוב בגלל ליקויים

לפני כחודש וחצי הוציא משרד העבודה צו הפסקת עבודה לאתר הבנייה בבית הספר מגינים בקרית חיים, והעבודות חודשו רק לאחרונה. כעת השער של האתר פתוח לכל, גם בשעות הלילה, וילדים ובני נוער רבים מסתובבים במקום. בעיריית חיפה טוענים שזהו מקרה חד פעמי, אך יו"ר ועד ההורים טוען כי נעשו כבר כמה פניות לעירייה בנושא

פורסם בתאריך: 9.5.23 13:39

מתחם בית הספר מגינים בקרית חיים, שהפך לאתר בנייה, פרוץ, ובוועד ההורים חוששים שמשרד העבודה יפסיק שוב את העבודות במקום בשל ליקויים.

השער של המתחם, שבו מבוצעות עבודות השיקום של בית הספר, פתוח לכל, גם בשעות הלילה, וילדים ובני נוער רבים מסתובבים במקום. בוועד ההורים אומרים שמדובר בליקוי מסוכן שעלול לגרום לפצועים ולהפסקת העבודה בשנית. כזכור לפני כחודש וחצי הוציא מפקח של משרד העבודה שביקר במקום צו הפסקת עבודה בעקבות ליקויים שגילה באתר, והעבודות במקום חודשו רק לאחרונה.

בהודעה ששלח יו"ר ועד ההורים ברוך שמאילוב לעיריית חיפה ולמשרד החינוך הוא כתב: "שוב זה קורה. רק לפני מספר ימים חזרנו לעבודה במגינים לאחר צו הפסקת עבודה (בגלל ליקויים והתנהלות לא נכונה בשטח), שגרם לעצירת העבודות למשך כחודש. אתמול (שני) בלילה קיבלתי תמונות וצילומים של שער בית הספר פתוח לרווחה. חשוב לי לציין שמתחם מגינים מוגדר כאתר בנייה וחל איסור שדבר כזה יקרה. האם אנו רוצים שוב לקבל צו הפסקת עבודה? האם אין לכם חשש שתושבים או חלילה ילדים ייכנסו פנימה ועלולים להיפגע? האם אין לכם חשש שגורמים עוינים ייכנסו פנימה ועלולים לגרום לנזק? אני מקווה שתפסיקו עם חוסר האחריות ועם ההתנהלות החובבנית".

 

 

שמאילוב אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני חרד מאוד שיקרה שם משהו למישהו. האתר פתוח, וכל אחד יכול להיכנס אליו. השטח מלא במהמורות ובמכשולים, ומספיק שילד ייפול שם או ייפול עליו משהו כדי שיקרה אסון. אנחנו דורשים מהעירייה שתפקח על האתר. בלתי נסבל שדברים כאלה קורים אחרי שכבר קיבלנו צו הפסקת עבודה בגלל ליקויים. זה עלול לקרות שוב".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "מדובר במקרה חד פעמי שאירע כתוצאה מטעות של פועל קבלן שעבד במקום בשעות הלילה. הנהלים חודדו על מנת שהמקרה לא יחזור בשנית".

אלא שלטענתו של שמאילוב, אין מדובר במקרה חד פעמי "יש לי תיעוד של ההתראות על השער הפתוח ששלחתי לעירייה ולא נענו. מה שקורה באתר זה שערורייה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אילן מנור

    זה הכל בגלל החברה שמנהלת את השיפוץ פה חברת שקמונה לא עושה שום דבר רק גוזרת קופון על התלמידים והעירייה.
    צריך לעשות בדק בית שם ולהבין איפה הפיקוח ומה נהלי העושה בנקום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר