בית הספר למקצועות הספורט בקמפוס בית בירם (צילום: יורם חרוש)
בית הספר למקצועות הספורט בקמפוס בית בירם (צילום: יורם חרוש)

הריאלי פתח בית ספר למקצועות הספורט

בקמפוס בית בירם של בית הספר הריאלי נפתח בית ספר למקצועות הספורט אשר פתוח לקהל הרחב ומעניק תעודת הסמכה למסיימים. את בית הספר למקצועות הספורט שנקרא Reali’s מנהל יורם חרוש, לשעבר מאמן הפועל ירושלים ומכבי תל אביב בכדורסל והיום מורה ומחנך בריאלי

פורסם בתאריך: 14.5.23 11:19

בית הספר הריאלי פתח בקמפוס בית בירם בית ספר למקצועות הספורט אשר פתוח לקהל הרחב. המקצועות שנלמדים במסגרת זו הם מדריכי חדר כושר ואימונים אישיים, מדריכי כדורסל, כדורגל וכדורעף, מצילי בריכות וים, מדריכי פילאטיס, תנועה לגיל הרך, אופניים, שחייה, טריאתלון ויוגה, והשלמת מורים לחינוך גופני לחדרי כושר לילדים ולנוער.

משך הקורסים הוא בין שלושה לחמישה חודשים, ובסופו של כל קורס מוענקת תעודת הסמכה למסיימים. את בית הספר למקצועות הספורט שנקרא Reali’s מנהל יורם חרוש, לשעבר מאמן הפועל ירושלים ומכבי תל אביב בכדורסל והיום מורה ומחנך בריאלי.

 

 

חרוש: "הקורס הראשון שפתחנו הוא של מדריכי חדרי כושר ואימונים אישיים, והוא יימשך חמישה חודשים על בסיס של שני מפגשים בשבוע. הקורס כולל לימודים מעשיים ועיוניים שמתקיימים כולם במתקנים של הריאלי. הביקוש גבר במהירות על היצע המקומות. בעוד כשבועיים ייפתח גם קורס מדריכי כדורסל שאני אדריך וקורסים למדריכי כדורגל – כולם לתעודת הסמכה".

לדבריו של סמנכ"ל הריאלי למינהל וכספים איתי אלוש, העבודה על הקמת בית הספר למקצועות הספורט נמשכה כמעט שנה וחצי: "האמונה שלנו שהצטיינות והובלה בכל התחומים מחייבת גם שמירה על רוח ספורטיבית הביאה אותנו לגייס את הטובים בתחום לצד תוכנית הסמכה שאושרה על ידי משרד התרבות והספורט ומפוקחת על ידיו".

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב הביע סיפוק מכך שרבים מהמשתתפים הם בוגרי הריאלי וארבעה תלמידים שלומדים כיום בבית הספר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר