סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)

קטטה אלימה בין תלמידים בבית בירם: מורה ותלמיד נפגעו

קטטה אלימה התרחשה אתמול בסניף בית בירם של בית הספר הריאלי, כאשר מורה נפגעה ממכה של תלמיד לאחר שניסתה להפריד בין תלמידים שרבו במהלך משחק כדורגל. מהמכה נפגע גם תלמיד כיתה ט'. מנהל בית בירם מנדי רבינוביץ' מאיים לבחון את המשך דרכם של המעורבים בבית הספר

פורסם בתאריך: 2.6.23 14:41

תקרית חמורה בסניף בית בירם של בית הספר הריאלי: מורה נפגעה ממכה של תלמיד לאחר שניסתה להפריד בין תלמידים שרבו במהלך משחק כדורגל בבית הספר. מהמכה נפגע גם תלמיד כיתה ט'.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי בעת שהמורה לחינוך גופני ניסתה להפריד בקטטה אלימה שאירעה אתמול (חמישי) במהלך משחק כדורגל בין תלמידי כיתות ט', היא ספגה מכה מאחד מהתלמידים, ותלמיד אחר נפגע גם הוא. בעקבות האירוע והתחקיר שנערך הושעו חלק מהתלמידים שהיו מעורבים בקטטה, ואחרים הוזמנו להתייצב ביום ראשון בפני ועדה פדגוגית מורחבת של בית הספר. בריאלי מבטיחים לנקוט צעדים חמורים נגד התלמידים המעורבים.

 

 

היום פרסם מנהל בית בירם מנדי רבינוביץ' הודעה להורים, שעליה חתומים גם יושבי ראש ועדי ההורים ירון ויצנר ואילן פוקס. בהודעה נכתב כי המורה, שמשמשת גם כמחנכת של אחת מכיתות י' בבית הספר, ספגה במהלך ניסיון ההפרדה חבטה לא מכוונת מאחד מתלמידיה, בעת שצוות בית הספר ניסה להפריד בין התלמידים. כתוצאה מהחבטה החזקה נפצע גם תלמיד אחר.

"אנו בקשר עם המורה, מחזקים את רוחה ואת התערבותה הנחושה, ודואגים לשלומם של האחרים", נכתב בהודעה, "היום בצהריים נפגשתי עם יושבי הראש של ועדי ההורים וקיימנו הערכת מצב. ביום ראשון יכונסו כל תלמידי בית בירם במהלך היום לכינוסים שכבתיים ביחד עמי ועם הצוות לשיחה על חומרת האירוע בין כותלי בית הספר ועל בעיית התגברות האלימות הכללית בחברה, גם בראייה רחבה הצופה אל תקופת החופש הגדול".

רבינוביץ' הוסיף כי "זו אינה דרכו של בית הספר, ואנו מגלים אפס סובלנות לכל מקרה אלימות. חלק מהמעורבים הושעו מלימודים עד להודעה חדשה, והאחרים יתייצבו ביום ראשון בפני מועצה פדגוגית מורחבת. אנו נשקול במקרה זה גם נקיטת צעדים חריגים מאוד כלפי המעורבים כולם. אנו מחויבים לשמור על מוגנות כל תלמידינו, ונגביר את פעולות ההסברה, המניעה והתגובה לכל הפרת כללי המשמעת ואורחות החיים הנוהגים בבית הספר. בית בירם היה וימשיך להיות מקום בטוח לתלמידיו ולמוריו, וכל מי שיבחן את גבולותינו ויפרוץ אותם, בייחוד במקרי אלימות, ייתקל בתגובה חינוכית הולמת וחד משמעית, לרבות בחינת המשך התחנכותו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כישלון לריאלי

    אני יודעת במי אני *לא* אבחר בבחירות לראשות העיר.
    במנדי.
    גם באלימות כלפי הבן שלי לא טיפלו כראוי פשוט זה לא יצא לעיתונות לצערי..

  2. אייל חיפה

    בני נוער רואים קטטות ואלימות במגרשי הכדורגל ועושים חיקוי של מה שהם רואים אצל שחקנים ואוהדים.
    זה לא פלא שזו קטטה במגרש כדורגל בבית הספר.
    אם בעקבות הקטטות בליגת העל היו סוגרים את הליגה ומכריזים שנגמכה העונה הלקח היה מחלחל לבני הנוער.
    אבל כשרואים ענישה קלה על אלימות במגרשים זה מחלחל לכל הספורט במגרשים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר