ברוך שמאילוב (ראשון מימין) מוקף בסדרנים בישיבת מועצת העיר (צילום: בועז כהן)
ברוך שמאילוב (ראשון מימין) מוקף בסדרנים בישיבת מועצת העיר (צילום: בועז כהן)

תקציב הבנייה למגינים אושר, אך ההורים לא מרוצים

מועצת העיר אמנם אישרה תקציב של 20 מיליון שקל לצורך שיפוץ ובנייה של בית הספר מגינים בקרית חיים, אך בישיבה התפתח דין ודברים בין עינת קליש רותם ליו"ר הנהגת ההורים ברוך שמאילוב, לאחר שראש העיר לא אפשרה לו לדבר. שמאילוב: "אנחנו מאבדים שליטה על האירוע. ראש העיר מזלזלת בנו"

פורסם בתאריך: 7.6.23 09:07

מועצת העיר אישרה אתמול (שלישי) את התקציב בסך של 20 מיליון שקל לצורך שיפוץ ובנייה של בית הספר מגינים בקרית חיים. כזכור, הדיון בעניין אמור היה להתקיים כבר בשבוע שעבר בישיבה שלא מן המניין שכינסה ראש העיר עינת קליש רותם, אך רוב חברי המועצה לא הגיעו לישיבה והיא בוטלה.

במהלך הישיבה התפתח דין ודברים בין קליש רותם ליו"ר הנהגת הורי מגינים ברוך שמאילוב שנכח באולם, לאחר שראש העיר לא אפשרה לו לדבר ואף הורתה להוציא אותו מאולם המועצה, אך זה בסופו של דבר לא קרה.

שמאילוב: "ראש העיר חושבת שהיא תתעלם מההורים ומהילדים, אז היא ממש טועה בגדול. היא צריכה להסתכל לילדים האלה בעיניים ולהתבייש על כל מה שהם עוברים".

אחרי כל התלאות אישרו תקציב של 20 מיליון שקל. אתה מרוצה?

״בהחלט לא. לא מדובר ב-20 מיליון שקל אלא רק בחמישה מיליון שקל. 20 מיליון השקלים כוללים 12 מיליון שקל שהם אישרו כבר לפני חצי שנה ועוד 2.4 מיליון שקל שמיועדים בכלל לתכנון של האגף העתידי. בסך הכל אישרו כרגע חמישה מיליון, אבל זה לא מספיק. למה לא תביאו את הכל בהצעה מסודרת אחת? תתחילו לתפקד, בואו נסיים עם זה כבר. במשך חודש הם דנים על אישור התקציב, ובזמן הזה הם כבר היו יכולים להתחיל לבנות את המרחבים המוגנים שפיקוד העורף דורש. כל עיכוב מרחיק אותנו עוד מסיום הפרויקט. הרי עוד חודש-חודשיים הם יצטרכו לבקש תקציב נוסף. אז למה לא לעשות את הכל ולסיים עם זה? למה עוד פעם לתקוע את הפרויקט?".

 

 

מה רצית להגיד לראש העיר לפני שהושתקת?

"שיש דברים שלא נלקחו בחשבון בפרויקט ושהגיע הזמן לעצור לשנייה אחת ולהבין שאנחנו מאבדים שליטה על האירוע. צריך לעשות חשיבה מחדש ולהתחיל לפעול כמו שצריך".

קליש רותם אמרה לך לצאת מהאולם. למה לא יצאת?

"היא תמיד מנסה להוציא אותי מהאולם בישיבות המועצה שדנות במגינים. היא לא מבינה שאני נציג ההורים ושזכותי לשאול את השאלות בשם ההורים והילדים".

ההפגנה נגד העירייה שתכננתם לשבוע הבא תתקיים?

"ברור. היא תתקיים כמתוכנן, דבר לא השתנה. כשראש העיר מזלזלת בנו בצורה כזאת, בוודאי שנפגין".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר