קייטנה (צילום: .shock/depositphotos.com)
קייטנה (צילום: .shock/depositphotos.com)

הרישום לקייטנות הקיץ בגני הילדים ובבתי הספר ייפתח ביום ראשון

המחזור הראשון של הקייטנות לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א'-ג' יתקיים במחיר מסובסד על פי מתווה משרד החינוך במתכונת גני הילדים של החופש הגדול ובתי הספר של החופש הגדול. המחזור השני יופעל על ידי עיריית חיפה והמתנ"סים בעיר. המחזור הראשון יפעל ב-20-2 ביולי, והמחזור השני יתקיים ב-23 ביולי-10 באוגוסט

פורסם בתאריך: 8.6.23 08:38

מינהל החינוך בעיריית חיפה יפתח ביום ראשון את הרישום לקייטנות הקיץ בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים בעיר. המחזור הראשון של הקייטנות לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א'-ג' יתקיים במחיר מסובסד על פי מתווה משרד החינוך במתכונת גני הילדים של החופש הגדול ובתי הספר של החופש הגדול. המחזור השני יופעל על ידי עיריית חיפה והמתנ"סים בעיר. מהעירייה נמסר כי כל הקייטנות יונחו על ידי צוותים חינוכיים ומדריכים מיומנים ומקצועיים, וכי הפעילויות בהן יכללו העשרה בתחומי הספורט, האמנות, המדע ועוד.

המחזור הראשון של קייטנות הקיץ יחל לפעול ביום ראשון, 2 ביולי, ויסתיים ביום חמישי, 20 ביולי. המחזור השני יפעל מיום ראשון, 23 ביולי, עד ליום חמישי, 10 באוגוסט (לא כולל ט' באב שיצוין ב-27 ביולי).

גני הילדים של החופש הגדול יפעלו בימים ראשון-חמישי מהשעה 7:30 ועד השעה 13:00 בעלות מסבסדת של 300 שקל. קיימת אפשרות להירשם לצהרון עד לשעה 17:00, אשר כולל ארוחה חמה, בתוספת של 725 שקל. המחזור השני בגני הילדים יפעל באותם הימים ובאותן השעות ויעלה 560 שקל. התוספת לצהרון שיפעל עד לשעה 17:00 ויכלול ארוחה חמה היא 676 שקל.

הרשמה ומידע נוסף על הקייטנות בגני הילדים ניתן לקבל בתקופת הרישום במתנ"ס נוה יוסף בטלפון:1-700-552-275 ובאתר מתנ"ס נווה יוסף zaharonim-Haifa.org.il

גני הילדים בחינוך המיוחד ממשיכים את שנת הלימודים עד סוף חודש יולי (למעט ט' באב). הרישום לקייטנות הקיץ ייפתח בעשרה גנים ההתפתחותיים, והן יפעלו מ-1 באוגוסט עד 15 באוגוסט בשעות 13:30-7:30. המחיר: 400 שקל.

 

 

בתי הספר של החופש הגדול יפעלו עבור תלמידי בתי הספר היסודיים בימים ראשון-חמישי, בשעות 13:00-8:00. תלמידי כיתות א'-ג' ייהנו מסבסוד של משרד החינוך וישלמו 300 שקל עבור קייטנת הבוקר במחזור הראשון. באמצעות בתי הספר והמפעילים ניתן יהיה להירשם לצהרון שיפעל עד לשעה 17:00 בתוספת תשלום.

מערך קייטנות עבור תלמידי כיתות ד'-ו' יפעל בכמה מוקדים, ואליהם יוכלו להירשם תלמידים מכל שכונות העיר. הקייטנות ייפתחו בבתי הספר אהרון הרא"ה בנות בקרית שמואל, דגניה ודגן בקרית חיים, נאות פרס, הרצל, דוד ילין, בן גוריון, זכרון יוסף, אלון, תל חי, יבניאלי, אלכרמה יסודי ועירוני ו', ובמרכז הקהילתי חליסה. פתיחת קייטנה מותנית במספר מינימום של נרשמים. הקייטנה תפעל בשעות 13:00-8:00 במחיר של 675 שקל.

מחזור שני יפעל עבור כל תלמידי בתי הספר היסודיים – מכיתה א' ועד לכיתה ו'. הקייטנות במחזור זה ייפתחו בבתי הספר תל חי, בן גוריון, אינשטיין, דוד ילין, נאות פרס, יבניאלי, אחווה, עמל ואהרון הרא"ה בנות. פתיחת קייטנה מותנית במספר מינימום של נרשמים. הקייטנה תפעל בשעות 13:00-8:00 במחיר של 630 שקל. המעוניינים יוכלו להירשם גם לצהרון שיפעל עד לשעה 16:00 בתוספת תשלום של 510 שקל.

מידע נוסף על הקייטנות ניתן למצוא באתר האינטרנט של עיריית חיפה haifa.muni.il. קו פתוח יפעל מ-11 ביוני בטלפון מס' 1-700-507002 שלוחה 7. ניתן לפנות גם בדוא"ל [email protected]. ההרשמה למחזור הראשון תסתיים ב-25 ביוני. פתיחת קייטנה מותנית במספר הנרשמים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר