אפי אפרתי ז"ל (צילום: אלבום פרטי)
אפי אפרתי ז"ל (צילום: אלבום פרטי)

אבל כבד בריאלי: מנהל האחזקה של בית בירם מת מדום לב

בהודעה ששלחה הנהלת בית הספר הריאלי למורים ולעובדים נכתב: "המומים וכואבים להודיעכם על פטירתו בטרם עת מדום לב של חברנו האהוב אפי אפרתי, מנהל האחזקה של בית בירם. לבו הענק של אפי נדם, ולב כולנו נשבר". חבריו מספרים שהוא היה רץ למרחקים ארוכים ורוכב אופניים וכי שמר על אורח חיים בריא

פורסם בתאריך: 29.6.23 22:05

אבל כבד בבית הספר הריאלי: מנהל האחזקה של בית בירם אפי אפרתי הלך לעולמו היום (חמישי) מדום לב בגיל 54. בהודעה ששלחה הנהלת בית הספר למורים ולעובדים נכתב: "המומים וכואבים להודיעכם על פטירתו בטרם עת מדום לב של חברנו האהוב אפי אפרתי, מנהל האחזקה של בית בירם. לבו הענק של אפי נדם, ולב כולנו נשבר. עצב כבד מאוד ירד על בית הספר הערב".

חבריו של אפרתי בבית הספר שבו עבד בשמונה השנים האחרונות, מספרים שהוא היה רץ למרחקים ארוכים ורוכב אופניים וכי הוא שמר על אורח חיים בריא. "זה שוק מוחלט למשפחתו ולנו".

מהריאלי נמסר: "אפרתי היה דמות חינוכית וניהולית יוצאת דופן ומעמודי התווך של בית הספר בשנים האחרונות. הוא גדל בקרית ביאליק, ובתום לימודיו באורט קרית ביאליק במגמת טכנאי מכונות התגייס לגף הטכני בחיל האוויר. את שירותו הסדיר הוא סיים כראש צוות הדרכה וכמפקד קורס טכנאי מסוקים. תחושת השליחות ואהבת המדינה הובילו אותו להמשיך לשירות קבע ארוך ומשמעותי שבו הוא מילא עשרות תפקידי פיקוד והדרכה. לאחר עשרים ושלוש שנים בקבע סיים אפרתי את שירותו כמנהל מטה השליטה המרכזי של בית הספר הטכני של חיל האוויר בחיפה. במהלך שנותיו בקבע הוא השלים תעודת הוראה, תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בניהול מערכות חינוך".

 

 

עוד נמסר כי "מיד עם שחרורו מקבע החליט אפרתי לחפש אפיק אחר שבו יוכל להמשיך ולתרום לחברה הישראלית, ובחר להעניק מניסיונו העשיר ומכישוריו הרבים והצטרף לריאלי כמנהל התחזוקה של בית בירם. עם כניסתו לתפקיד הוא הביא רוח חדשה שכולה רצון לעשייה משמעותית, להיטיב עם קהל המורים והתלמידים ולגבש את צוות אנשי התחזוקה כצוות איכותי ומסביר פנים שעושה מלאכת קודש להצלחת המעשה החינוכי. אפרתי הוביל את צוותו ברוך, בנועם, בקור רוח ובעשייה תמידית ששמה את האדם במרכז. תחת ניהולו אף מורה, תלמיד, איש צוות או הורה לא שמע את המילה 'לא' לשום בקשה. בשקט ובצנעה, ומתוך דאגה אמיתית לשלומם של בני הנוער, היה אפרתי אחראי בשעות הערב על סיירת ההורים בעיר מגוריו קרית מוצקין. נוסף על כך הוא עסק רבות בספורט תחרותי, התחרה בתחרויות איש הברזל ואף הוביל את קבוצת המדוושים".

בהודעה נכתב כי "היום אחר הצהריים, כפי שעשה פעמים רבות כל כך ולחברים רבים כל כך, התייצב אפי בבית חברו לסייע בתיקון ביתי. במהלך התיקון הוא חש ברע, חווה דום לב, ולצוותים הרפואיים שהגיעו לא נותר אלא לקבוע את מותו".

אפרתי הותיר אחריו אשה, בת ושני בנים. על מועד הלווייתו תימסר הודעה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

17 תגובות
  1. אמיתי

    היה בכושר ואדם בריא אבל התפתה להזריק לגופו את המיץ של פייzר. זו הסיבה לדום לב באנשים צעירים ובריאים. השם יקום דמו!

  2. שרית

    מדוע לא הצמידו לחיסון אזהרה ״עלול להרוג בטרם עת״ ?? הרי אפילו מאקומול ואופטלגין אפשר למות לא כל שכן מחיסון מרוכז חומר בלתי ידוע.

  3. איציק

    תבדקו ותראו שהתחסן לפחות פעמיים בחיסון הניסיוני של פייזר
    פתאום יש כמויות אדירות של מתים מדום לב וקרישים בדם

  4. אחד שיודע

    חיסונים. גורם מספר אחד בעולם לדום לב וזה לא מפסיק.
    אנשים עדיין ישנים.
    זל

  5. מנהל בית ספר

    בבקשה תבררו אם חוסן לקורונה , הרבה צעירים שהשתתפו בניסוי של פייזו ) אמור להסתיים ב8/23 ,
    מתים משבץ מוחי / שבץ לב/ דום לב , לפי נתוני מגן דוד אדום , יש קפיצה ענקית בנתונים של מתחסנים
    לעומת נתונים לפני הקורונה
    בבקשה ועדה לחקר משרד הבריאות . היכן בית המדפע כשצריך אותו ??
    יחקרו עוד 75 שנה כמו ילדי תימן ???
    אחרי שימותי כל המושחתים ??
    תתעוררו

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגיע הזמן להבין שהגדרות הבריאות של הרשויות, אשר מקובלות על מרבית האוכלוסייה – אינן נכונות.
    התזונה המומלצת ע"י משרד הבריאות – הורגת, הטיפולים שמשרד הבריאות מספק ו/או ממליץ – מקדמים גם הם סבל ומווץ מוקדם.
    תוציאו את הראש מהחול

  7. מלינדה

    למגיבים ההזויים – יהייה נחמד אם תתנצלו בפני המשפחה על ערימת השטויות שבחרתם לשפוך דווקא כאן. משפחה באבל לא צריכה לקרוא כל מיני תיאוריות קונספירציה מטומטמות שנהגו במוחם הקודח של אנשים בורים.

  8. חיפאי

    ממש אבל ממש לא קשור לחיסון של ביבי וחבריו בפייזר. מחביאים את הכסף בפנמה ובינתיים אנשים ספורטיביים מתים ככה סתם.
    אבל לא קשור!!
    משתתף בצער המשפחה!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר