סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)

לאחר ניסיון מוצלח: בריאלי עוברים ללימודים דיגיטליים

בית הספר הריאלי אימץ את גישת Bring Your Own Device, שבה לכל תלמיד מכיתה ז' ומעלה יש מחשב אישי או טאבלט המהווה חלק מאמצעי הלימוד האישיים שלו. כמו כן, הריאלי מיישם את גישת TLLM (Teach Less Learn More), שבה לומדים התלמידים מכיתה ה' ומעלה בשבוע לימודים של חמישה ימים בלבד

פורסם בתאריך: 31.8.23 08:51

בבית הספר הריאלי עוברים ללימודים דיגיטליים לאחר ניסיון מוצלח בשנת הלימודים שעברה. בית הספר אימץ את גישת Bring Your Own Device, שבה לכל תלמיד מכיתה ז' ומעלה יש מחשב אישי או טאבלט המהווה חלק בלתי נפרד מאמצעי הלימוד האישיים שלו. המהלך הזה, אומרים בריאלי, מאפשר גם שילוב של ספרים דיגיטליים בלמידה, שימוש בלומדות שונות לתחומי הלשון, המתמטיקה והאנגלית, שילוב של מערכות למידה בענן, ופיתוח האוריינות הטכנולוגית של תלמידים.

נוסף על כך, בית הספר מיישם את גישת TLLM (Teach Less Learn More), אשר מיושמת במערכות חינוך מובילות כמו סינגפור, פינלנד וקנדה. כחלק מגישה זו לומדים התלמידים מכיתה ה' ומעלה בשבוע לימודים של חמישה ימים בלבד, כאשר שעות הלימוד שהתקיימו עד כה בימי שישי שולבו בתוך מערכת השעות ותורגמו לתוספת מורים בחלק משעות הלימוד. מהריאלי נמסר כי המשמעות בפועל היא חניכה צמודה יותר, חלוקה לקבוצות קטנות ועבודת צוות בין מורים. כתוצאה מכך הצטרפו השנה לריאלי כ-60 מורים חדשים "שנבחרו בקפידה, והם מסייעים בהטמעת סדר היום החדש. חשוב לנו לציין כי על אף מצוקת היצע המורים הזועקת בכל מערכת החינוך, הביקוש של מורים ללמד בריאלי הוא גבוה מאוד, והשנה נפתחת מבלי שחסר בבית הספר אפילו מורה אחד".

 

 

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "בעת הזו, יותר מתמיד, אנחנו רואים חשיבות רבה ביצירת התנאים העדכניים לחינוך תלמידינו להיות בני אדם מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית ברוח חזון בית הספר. אני מאמין שהמבנה והתפישה הפדגוגית העדכנית של בית הספר מחזקים אותנו בכיוון הזה, ושמח גם על העובדה שבחודשים האחרונים זכה בית הספר בהכרה לאומית על תרומת בוגריו לשירות משמעותי בצה"ל בצד ההכרה על הישגיהם בבחינות הבגרות. אלה הן עדויות נוספות לכך שאנו מקדמים את בוגרי בית הספר להיות אזרחים משמעותיים ותורמים למדינה".

בריאלי ילמדו השנה 4,600 תלמידים – מספר שיא – למרות שכר הלימוד הגבוה שיעמוד על 25,500 שקל בממוצע לשנה, כאשר את הסכום הגבוה ביותר ישלמו תלמידי כיתות ז' ו-ח' – 35,640 שקל בשנה. בסניפי בית הספר ילמדו 650 אנשי סגל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. א.

    כתבה פרסומית.

    שכחתם לרשום שעל חשבון זה שלומדים פחות שעות מבתי ספר אחרים כי אין ימי שישי החל מכיתה ה והילדים ביום זה נמצאים במסכים בבית כי אין להם מסגרת, שכחתם לרשום שצימצמתם שעות חיוניות שבבתי ספר אחרים מקבלים מהחטיבה ומעלה באנגלית ומתמטיקה לפי רמות.

    ואם זה לא מספיק, בעוד שכל הבתי ספר היסודיים בכל חיפה יש להם מענה לילדים שאותרו במבחני מחוננים כמצטיינים, הסרתם לחלוטין את יום השליפה למצטיינים, וילדים אלו (ברוב המקרים ילדים מבריקים אלו, יש בעיות ריגשיות וחבריות) לא מקבלים שום מענה. אז משלמים הון ומקבלים הרבה פחות מבית ספר ציבורי.

    פרייארים מי שנשאר עוד במסגרת הזו שהתקלקלה החל משנה שעברה.

    !!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר