בית הספר אליאנס
בית הספר אליאנס

מנהל אליאנס: "מקווים שבקרוב תאושר בניית הקמפוס החדש"

בעיות התחזוקה ממשיכות לפגוע בשגרת הלימודים בבית הספר אליאנס. בהודעה ששלח המנהל רם שמואלי הוא כתב כי עד למעבר מהמבנה הישן לקמפוס החדש "נמשיך לתחזק את הקיים באופן מיטבי", והפציר בהורים לא להדליף את ההודעות לתקשורת

פורסם בתאריך: 29.11.23 07:55

מנהל בית הספר אליאנס רם שמואלי עדכן אתמול (שלישי) את הורי התלמידים ואת אנשי צוות בית הספר באשר לבעיות התחזוקה במבנה של בית הספר, והביע תקווה כי בקרוב תאושר בניית הקמפוס החדש שמתוכנן לבית הספר. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", בית הספר הושבת ביום שני בשל תקלת ביוב חמורה.

בהודעה כתב שמואלי: "אנו חווים תקלות אחזקה לא פשוטות בבית הספר, וחשוב לנו לעדכן אתכם בסטטוס באופן שוטף. ביום ראשון נוצרה נזילה בקו הביוב – דבר שהביא להצפת שירותים ומסדרונות. ביובית שהזמנו לא הצליחה לפתור את הבעיה. הנזילה הביאה אותנו לסגור את המים כדי לעצור את הנזילה. החלטה זו הובילה להודעה שקיבלתם שלא נקיים לימודים פיזית בבית הספר ללא מים ביום שני. אתמול (שני; ש"מ) הגיעו בעלי מקצוע רבים – ביוב, מים וחשמל – ועד סוף היום הצלחנו להשמיש את רוב התקלות. זאת הסיבה שלמדנו היום (שלישי; ש"מ) בבית הספר על פי תכנון. ביחד עם פתיחת בית הספר היום, עדיין המשיכו בעיות ביוב חלקיות, והחלטנו ביחד עם העירייה להיכנס לשיפוץ מאסיבי של קו הביוב שיתקיים בימים הקרובים או בחנוכה".

 

 

שמואלי עדכן כי "אנו מקיימים לימודים בימים הקרובים כרגיל, ובמקביל מתקנים ומשפצים את התקלות הרבות שנוצרו – ביוב, מים וחשמל. ברצוני להדגיש שאנו מקבלים תמיכה צמודה של כל גורמי העירייה – גיבוי מלא וללא מגבלת תקציב והוצאות. את ההחלטות אנו מקבלים ביחד עם העירייה".

"לסיכום", כתב שמואלי, "מבנה בית הספר הוא ישן עם בעיות אחזקה לא פשוטות. אנו מקווים שבקרוב יאושר בניית הקמפוס החדש שמתוכנן, ואז יהיה שיפור גדול בתשתיות. עד אז, נמשיך לתחזק את הקיים באופן מיטבי".

את הודעתו סיים שמואלי בפנייה להורים: "העדכונים שלנו הם במסגרת הגישה של שקיפות שאתם צריכים להיות מעודכנים. צר לי לספר לכם שבדרך כלל בין 19 ל-22 דקות מהרגע שאנו שולחים מכתב להורים, הוא מודלף לתקשורת – וחבל. אין לנו מה להסתיר מול התקשורת אך דיווחים כאלו נועדו לכם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נמאס מנזקי התמא38

    חחח קמפוס חדש.
    יהיה מוכן מתי?! 2028?!
    טפלו בביוב מתפוצץ בגלל כל התמא-38 בחביבה רייך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר