האנדרטה בתיכון טכנולוגי עתיד בקרית מוצקין (צילום: יח"צ עתיד)
האנדרטה בתיכון טכנולוגי עתיד בקרית מוצקין (צילום: יח"צ עתיד)

אנדרטת התקומה של תיכון טכנולוגי עתיד קרית מוצקין

תלמידי בית הספר יצרו אנדרטה שמנציחה את קורבנות הטבח ב-7 באוקטובר, מעלה את המודעות לחטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס ומשלבת את המסר של תחיית העם משואה לתקומה. האנדרטה העשויה מבגדים, מנעליים, מבובות ומאביזרים שונים, שנטבלו במלט ובזפת שחורה ומבריקה

פורסם בתאריך: 6.2.24 11:47

תלמידי תיכון טכנולוגי עתיד בקרית מוצקין וסגל בית הספר יצרו אנדרטה אשר מנציחה את קורבנות הטבח בדרום ב-7 באוקטובר. האנדרטה גם מעלה את המודעות לחטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס ברצועת עזה ומשלבת את המסר של תחיית העם משואה לתקומה.

האנדרטה העשויה מבגדים, מנעליים, מבובות ומאביזרים שונים, שנטבלו במלט ובזפת שחורה ומבריקה. התלמידים חיברו את הבגדים בצורת דמויות משפחה, אך ללא פנים או גוף, וזאת כדי להדגיש את חסרונם של החטופים ושל הקורבנות שלא שרדו את התופת. האנדרטה מוארת, ולפיכך גם בלילה ניתן לראותה מבעד לגדר בית הספר. לאור חשיבות הנושא הוצבה האנדרטה במקום מרכזי, ולידה יתקיימו כל הטקסים הבית ספריים.

 

 

מנהל תיכון טכנולוגי עתיד אהוד בן גרא: "לאנדרטה קראנו בשם 'תקומה', והיא מסמלת מבחינתנו את תקומתו של העם היהודי לאחר מלחמות ואסונות, וגם מתייחסת לחבל התקומה – השם החדש של אזור יישובי העוטף. דגל ישראל הוא חלק מהאנדרטה, כשהצבעים כחול ולבן מבטאים את התקווה הגדולה ואת הערבות ההדדית של תושבי מדינת ישראל".

מנכ"ל רשת עתיד יוסי ממו: "הרשת היא פעילה מאוד בהתנדבות בעקבות המלחמה ומנציחה בדרכים שונות את אירועי התופת, כאשר המסר הוא שלמרות הכל עם ישראל צומח ברגעים הכי קשים".

האנדרטה תיחנך היום (שלישי) בטקס בהשתתפותם של ראש העיר קרית מוצקין חיים צורי ונציגי משרד החינוך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר