התלמיד שהותקף
התלמיד שהותקף

"הבן שלי דחף אותו, והילד השני נפל על הפנים לא טוב"

אמו של תלמיד כיתה ז' שחשוד בפגיעה בתלמיד אחר, מכחישה כי בנה היכה את הילד שנחבל וטוענת כי הוא נפל במהלך חילופי דחיפות בין השניים: "הבן שלי הוא ילד טוב ממשפחה טובה. מתחילת השנה הילד שנחבל רק מאיים עליו ומציק לו"

פורסם בתאריך: 31.5.24 11:27

יום לאחר הפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות" על מקרה האלימות הקשה שהתרחש בחטיבת הנעורים (חטיבת הביניים) בבית הספר ליאו באק, אמו של תלמיד כיתה ז' שחשוד בפגיעה בתלמיד אחר בשכבה, מכחישה כי בנה היכה את הילד שנחבל וטוענת כי הוא נפל במהלך חילופי דחיפות בין השניים.

"הבן שלי הוא ילד טוב ממשפחה טובה", אומרת האם, "מתחילת השנה הילד שנחבל רק מאיים על הבן שלי ומציק לו. במקרה האחרון, הילד שנחבל פתח אינסטגרם פיקטיבי עם תמונה של בחורה והתכתב עם הבן שלי כבחורה. אני לא יודעת מה היה בהתכתבות הזאת. ואז הוא פרסם את ההתכתבות והראה לכל השכבה איך הוא עבד עליו, וכולם לעגו לבן שלי וצחקו עליו. באותו היום, לאחר שכמה חברים סיפרו לו מי הילד שעבד עליו, הבן שלי ניגש אליו יפה ושאל אותו אם הוא זה שעבד עליו. הילד השני התפקע מצחוק. הבן שלי הוא חברותי מאוד ומוקף תמיד בחברים, הוא ילד מקובל מאוד בבית הספר. הוא כנראה כבר לא יכול היה לסבול את כל ההצקות, האיומים והבושות שהילד שנחבל עשה לו, ודחף אותו במגרש של בית הספר. הילד השני דחף אותו בחזרה, וככה הם דחפו האחד את השני במשך כמה שניות, עד שהילד השני נפל על הפנים בצורה לא טובה".

לדבריה, "הילד שלי בחיים לא התכוון שזה מה שיקרה. הוא לא רצה לשבור לו חלילה שן או משהו אחר. הילד שלי היה בשוק מכל הסיטואציה. לטנגו צריך שניים. אותו הדבר היה יכול לקרות לילד שלי מהדחיפות. הילד שלי הוא לא ילד אלים. מה שחשוב לי להבהיר זה שהבן שלי לא היכה אותו בפנים כפי שפורסם. הוא דחף אותו, וכתוצאה מהדחיפה קרה מה שקרה. הבן שלי הצטער מאוד על מה שקרה. אני לא באה להגיד שזה בסדר מה שהיה אלא לספר את האמת שלא סיפרו, וחבל. לגבי ליאו באק, תמיד אכפת להם והם תמיד עושים בירור לגבי כל דבר שקורה, אז במקום להאשים את בית הספר, קודם שיספרו את האמת. יש לנו מנהלת מהממת, יועצת שתמיד עוזרת ונותנת מענה, וכך גם המורות".

 

 

כפי שפורסם כאן, בעקבות המקרה הגיש התלמיד שנפצע תלונה במשטרה, וזו חקרה את התלמיד הפוגע. באישור שהוציאה המשטרה לתלמיד המותקף לאחר החקירה נכתב: "שוחרר חשוד בתחנת המשטרה בתנאים אשר נועדו להגן עליך כנפגע עבירה. תנאי השחרור הם לא ליצור קשר בכל דרך שהיא או להיפגש (עם התלמיד המוכה; ש"מ) לתקופה של 30 ימים".

מליאו באק נמסר בתגובה לפניית "כלבו – חיפה והקריות": "השבוע אירע לצערנו הרב מקרה אלימות חמור בבית הספר, שבו פגע תלמיד בתלמיד אחר וגרם לו לפגיעות גופניות. הנהלת בית הספר טיפלה באירוע באופן מיידי מול הגורמים המוסמכים במשרד החינוך. ביום זה ובימים אחרים אנו מעבירים שיעורים בנושא אפס סובלנות לאלימות ויחס מכבד בתוך סביבה מוגנת, וחשוב לנו שההורים ימשיכו את השיח עם הילדים בבית. אנו רואים בחומרה רבה את האירוע, ובכוונתנו לטפל בו בכל הכלים החינוכיים, המשמעתיים והפדגוגיים העומדים לרשותנו. נמשיך לעשות כמיטב יכולתנו על מנת למנוע התרחשות מעין זו בקרב תלמידי בית הספר ובתחומי בית הספר".

ממשרד החינוך נמסר: "אנו רואים את האירוע בחומרה רבה. הנהלת בית הספר טיפלה באירוע באופן מיידי, והפיקוח הכולל והמקצועי עודכן ומלווה. בבית הספר מועברים שיעורים בנושא אפס סובלנות לאלימות ויחס מכבד בתוך סביבה מוגנת על מנת למנוע הישנות מקרים כאלו בעתיד. במקביל התקיימו תהליכים חינוכיים, משמעתיים ופדגוגיים העומדים לרשות בית הספר. בשל צנעת הפרט לא נוכל לפרט מעבר לכך".

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כתבה שקרית כמעט בהכל הילד לא בא ממשפחה טובה והייתה כוונה ללשבור משהו הילד דחף ונתן תנופה אם הילד כן היה סטירות לפני!

  2. האמא של הנפגע

    הילד שלך מאיים ומציק לכולם כנארה את לא יודעת למרות שפנינו אלייך מספר פעמיים. לא היה חילופי דחיפות היה דחיפות מהבן שלך…

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה שזה לא נכון. היה עמוד פקטיבי כתבו לבן שלך שיבואו למדורה ובגלל זה שהוא שובר שיינים ופותח שפה וסנטר? הילד לא בא מבית טוב וכולם אומרים את זה לא היה דחיפות הבן שלי לא הגיב באלימות היה רק פעם אחת שהוא נתן כאפה מאוד חזקה ובגלל זה הוא דחף כדי שילך היה הרבה כאפות והבן שלי לא החזיר ברגע של ה"דחיפה" הוא ביקש להפסיק ואחרי זה הבן שלך שם לו רגל ודחף אותו חזק ברצפה כדי שהוא יקבל מכה חזקה וירד ואז לקח את ראשו של הילד שלי ודפק ברצפה יש לזה עדים וחבל שאין מצלמות תודה רבה ושבת שלום ובפעם הבאה שיספר לך את האמת ולא להגיע למסכנות…

  4. מאיר

    ממש נורא ואיום ,זה הכל באינטרנט , הטמבלויזיה , ואין חינוך ומסורת לערכים יהודים לדרך ארץ חמלה נתינה אהבת האדם , זה החינוך של החילונים לצערי , החינוך גם בא מהבית לצערי אין חינוך !

  5. תלמיד לשעבר

    מה זה? בליאובק התחילו לקבל ערסים "ממשפחות טובות"?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר