מנכל ליאו באק דני פסלר בכיתת העתיד
מנכל ליאו באק דני פסלר בכיתת העתיד

עלות כיתת העתיד בליאו באק: 1.8 מיליון שקל

הכיתה שחנך בית הספר היא למעשה מרחב לימודי בשטח של 400 מ"ר ובו טאבלטים, מחשבים ניידים, משקפי מציאות מדומה ומדפסת תלת מימד. המנכ"ל דני פסלר: "הלימוד במרחב הזה יאפשר לתלמידים להתפרע, במובן החיובי של המילה"

פורסם בתאריך: 15.9.17 13:00

מרכז החינוך ליאו באק חנך אתמול (חמישי) כיתת לימוד בעלות של 1.8 מיליון שקל. הכיתה, שזכתה לשם כיתת העתיד, היא מרחב לימוד בשטח של 400 מ"ר שנמצא בבניין חטיבת הנעורים של ליאו באק ברחוב טשרניחובסקי. הסכום להסבת המבנה ששימש בעבר כמסעדה ולציוד נתרם על ידי יורג אולצהופר ממנהיים, גרמניה, ותורמים נוספים.

מרחב הלמידה כולל ציוד מתקדם כמו טאבלטים, מחשבים ניידים, משקפי מציאות מדומה ומדפסת תלת מימד. בשעות אחר הצהריים ישמש המקום כמעבדת למידה לסטודנטים להוראה מהמכללה האקדמית לחינוך גורדון הסמוכה, שיתנסו בלמידה עם תלמידי חטיבת הנעורים.

 

התורם יורג אולצהופר ומנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל

התורם יורג אולצהופר ומנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל

 

מנכ"ל ליאו באק דני פסלר: "חנכנו מרחב למידה עתידני שמזניק אותנו קדימה לעבר העתיד. זוהי פדגוגיה חדשנית ששוברת את הקירות, מאפשרת למידה במרחב פתוח ונותנת לתלמיד עצמאות כלומד".

לדבריו, בימים האחרונים מתנסים התלמידים בכיתת העתיד: "אנחנו מחפשים כל הזמן דרכים לגוון את הלמידה גם לתלמידים וגם למורים. המקום מאפשר למורה להציע לתלמידים לבחור נושא, לבצע חיפושים על אודותיו ולחקור אותו באמצעות המדיה הדיגיטלית. יש בכיתה אזורים שהותאמו במיוחד לעבודת צוות בקבוצות. התלמידים יוכלו לעשות שם עבודות יצירה וללמוד למידה מקוונת ולהשתמש לשם כך באפליקציות ייעודיות. הם יוכלו לערוך סרטים, לצייר כרזות, לבנות מודלים ולהדפיס אותם. מה שאנחנו אומרים היום לתלמידים שלנו הוא שהלמידה בעידן הדיגיטלי פותחת אין סוף אפשרויות לחקור את העולם וליצור, והלימוד במרחב הזה יאפשר להם להתפרע, במובן החיובי של המילה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר