בית הספר הריאלי (צילום: איציק בן מלכי)
בית הספר הריאלי (צילום: איציק בן מלכי)

סקר שביעות רצון בריאלי: בלי התייחסות למורים

הנהלת בית הספר יזמה סקר שביעות רצון בקרב תלמידי כיתות י"ב לקראת סיום לימודיהם כדי שישמש ככלי ניהולי למוסד. הסקר לא כלל חוות דעת על מורים אלא רק מבט על בית הספר

פורסם בתאריך: 21.11.17 10:09

הנהלת בית הספר הריאלי יזמה סקר שביעות רצון שהועבר לתלמידי כיתות י"ב לקראת סיום לימודיהם בבית בירם כדי שישמש ככלי ניהולי למוסד. מדובר בסקר רטרוספקטיבי שבו התבקשו התלמידים להתייחס לחוויות שחוו בשלוש שנות לימודיהם בסניף, ובימים אלה מעובדים נתוני הסקר שיוצגו בפני הצוות החינוכי ויהוו בסיס לדיון בסוגיות החינוכיות שמעסיקות את הריאלי. הסקר לא כלל חוות דעת על מורים אלא רק מבט על בית הספר.

סמנכ"לית החינוך בריאלי שוש עידן: "אנחנו חושבים שמי שעשה את דרכו החינוכית בריאלי, ואפילו רק חלק מהדרך, ההתבוננות שלו לאחור נותנת לנו המון מידע כמו מידת שביעות רצון ודגשים על דברים טובים ולא טובים, התבוננות זאת באה מנקודת מבט אובייקטיבית כי הדבר לא ישנה לבוגרים שעוזבים את המערכת. לנו זה ישמש כבסיס לתוכנית העבודה".

 

 

מה אתם בודקים באמצעות הסקר?

"עניינים עקרוניים כמו ההתנהלות וסדר היום של בית הספר. זה נותן אינדיקציה לגבי מידת הגאווה להיות חלק מבית הספר הריאלי, מידת ההשתייכות שלהם למוסד, הקשר שלהם עם המורים ודרכי ההוראה והלמידה".

מה אתם מצפים ללמוד מהסקר?

"לדעת אם אנחנו פועלים בדרך הנכונה ומהם הדברים הפחות טובים שאותם אנחנו צריכים לשפר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר