בית הספר רוממה (צילום: דפנה בוננה)
בית הספר רוממה (צילום: דפנה בוננה)

שת"פ בין בית הספר רוממה לחוג לסיעוד באוניברסיטת חיפה

סטודנטים מהחוג לסיעוד באוניברסיטת חיפה יבנו תוכנית סיעוד ובריאות מיוחדת לתלמידים מארבעה בתי ספר במחוז חיפה, ובהם רוממה ובית הספר לחינוך מיוחד ע"ש גניגר

פורסם בתאריך: 26.11.17 08:43

סטודנטים מהחוג לסיעוד באוניברסיטת חיפה יבנו תוכנית סיעוד ובריאות מיוחדת לתלמידי בית הספר הממלכתי רוממה ולתלמידי בית הספר לחינוך מיוחד ע"ש גניגר בחיפה. התוכנית תיבנה בשיתוף עם צוותי החינוך של בתי הספר, וזאת לאחר ששני המוסדות נבחרו לתוכנית על ידי משרד החינוך במחוז ביחד עם עוד שני בתי ספר מחוץ לחיפה.

לפי התכנון, סטודנטים שלומדים שנה הרביעית בחוג לסיעוד באוניברסיטה יגיעו בקרוב לבתי הספר, יאבחנו את צורכי התלמידים ואת צורכי הקהילה שממנה הם באים ויעבדו את החומר לתוכנית עבודה בית ספרית. בין הנושאים שיבדקו: שימוש בטלפונים הניידים בקרב התלמידים והתמודדות עם בדידות.

 

 

מנהלת בית הספר רוממה דפנה בוננה: "אני שמחה מאוד על כך שמנהל המחוז ד"ר סער הראל בחר בנו לתוכנית הייחודית הזו. לאחר המפגש עם הסטודנטים נתחיל לתכנן את הפרויקטים. העובדה שכל תוכנית מותאמת קהילה מלמדת על כך שלא מדובר בעוד אחת מהתוכניות הכלליות אלא במשהו שייתפר למידותינו".

מה תכלול התוכנית?

"עדיין לא גיבשנו את הנושאים אלא רק את המסגרת, שתכלול נושאים מתחום הבריאות הפיזית ומתחום הבריאות הנפשית של התלמידים. בתוך זה ניצוק תכנים כמו אורח חיים בריא ששיכלול תזונה בריאה ופעילות גופנית. בהפסקות בין השיעורים נקיים פעילות גופנית, נעסוק בנושא ההיגיינה במיוחד לקראת גיל ההתבגרות, ובתחום הנפשי נקיים פעילות למניעת בריונות ובדידות".

כיום כבר פועלים במחוז בתי ספר שקיבלו הכרה כמוסדות מקדמי בריאות. גם אתם קיבלתם הכרה כזאת?

"מדובר בתוכנית שונה, אבל אנחנו מעוניינים לקבל גם הכרה כמוסד מקדם בריאות. אנחנו משוכנעים שהתוכנית המשותפת תסייע לנו מאוד לקבל את ההכרה ממשרד החינוך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר