חניכים בפנימייה הצבאית (צילום: רמי שלוש)
חניכים בפנימייה הצבאית (צילום: רמי שלוש)

הריאלי משיק קמפיין דיגיטלי ארצי לרישום לפנימייה הצבאית

שנה לאחר שהפנימייה הצבאית עברה מאחריותו של צה"ל לאחריותו של בית הספר הריאלי, הריאלי משיק קמפיין לרישום תלמידים לפנימייה לשנת הלימודים הבאה תחת הכותרת "מובילים כדי להשפיע"

פורסם בתאריך: 20.12.17 17:16

לראשונה בתולדותיו משיק בית הספר הריאלי קמפיין דיגיטלי ארצי לרישום תלמידים לפנימייה הצבאית לשנת הלימודים הבאה (תשס"ט). כזכור, בתחילת שנת הלימודים הנוכחית עברה הפנימייה הצבאית מאחריותו של צה"ל לאחריותו של הריאלי. בהנהלת בית הספר מציינים שמדובר באתגר גדול שיגרום למהפכה של ממש באופן שבו יבוצע קמפיין השיווק, אשר נקרא "מובילים כדי להשפיע" ויהיה ממוקד ומפולח בערוצי המדיה הדיגיטלית. בריאלי מעריכים שהכניסה למדיה הדיגיטלית תגדיל את הרישום באופן משמעותי בהשוואה לשנים הקודמות.

הרישום לפנימייה (וגם לבית הספר) יחל ביום שישי, 4 בינואר, בשעה 9:00, ובריאלי מציינים שמניסיון העבר נרשמים מדי שנה לפנימייה כ-900 מועמדים המתחרים על 70 מקומות בלבד. התלמידים שמבקשים להתקבל לפנימייה חייבים לעמוד הן בקריטריונים הגבוהים של קבלה ללימודים בריאלי והן בקריטריונים של קבלה למערכת הצבאית.

 

 

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "השקנו שני קמפיינים – האחד כמדי שנה לבית הספר ולריאליגן, אשר מוגבל לאזור חיפה בלבד וכולל שלטי חוצות, פרסומות ושימוש במדיה הדיגיטלית שתכלול גם את רשת הפייסבוק; והשני לפנימייה הצבאית, שהוא קמפיין דיגיטלי ארצי".

איך התארגנתם לרישום המועמדים לפנימייה?

"לפני שנתיים, כשהצבא החליט על סגירת הפנימייה, לא התבצע רישום למחזור חדש, וכשההחלטה שונתה הצלחנו תוך זמן קצר לגייס לפנימייה לשנת הלימודים הנוכחית כיתה י' אחת. לקראת השנה הבאה אנחנו רוצים לחזק את ההרשמה ולפנות לכמה שיותר מועמדים. אנחנו רוצים להגיע למצב של ריבוי מועמדים כדי שמהם נוכל לבחור את המתאימים ביותר לפנימייה ולבית הספר, ויש לזכור את תנאי הקבלה ולפיו נדרשת תעודת סיום שנה עם ממוצע ציונים של 85 ומעלה".

על מה תשימו דגש בקמפיין לפנימייה?

"בעיקר על מה שאנחנו מבקשים מהנוער – מוטיבציה ורצון לעבוד קשה ולהשקיע, כי מה שהנערים והנערות יעשו בפנימייה בשלוש השנים הקרובות הוא ממש לא פשוט. במקום שהם יהיו בכל יום בבית עם ההורים, הם יישארו בפנימייה וילמדו בבית ספר שלחלקם הוא לא פשוט מבחינה לימודית, וזאת נוסף על פעילויות אחר הצהריים וההכנה הקדם צבאית. אנחנו לא מתכוונים לוותר לפנימיונים בשום דבר מבחינה לימודית".

 

ד"ר יוסי בן דב (צילום: דודו בכר)

ד"ר יוסי בן דב (צילום: דודו בכר)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר