מתי כספי (צילום: יניב שמלצר)
מתי כספי (צילום: יניב שמלצר)

מתי כספי יעביר סדנת מוזיקה לתלמידי ליאו באק

הזמר יבצע ביחד עם מנכ"ל בית הספר הרב אופק מאיר את השיר "מקום לדאגה". במסגרת הסדנה יבצעו תלמידים בפני כספי את שיריו וישמעו ממנו הערות

פורסם בתאריך: 29.1.18 17:49

מנכ"ל ליאו באק הרב אופק מאיר יבצע ביחד עם הזמר והמלחין מתי כספי את השיר "מקום לדאגה" שכתב יהונתן גפן והלחין כספי. הביצוע המשותף יתקיים ביום שישי הבא במסגרת סדנת מוזיקה שיעביר כספי לילדי חטיבת היסוד של ליאו באק.

במסגרת הסדנה, שתתקיים באודיטוריום של בניין לוקיי המשמש את תלמידי היסודי, ישמיעו התלמידים בפני כספי משיריו וישמעו את הערותיו.

הרב מאיר: "כספי ייפגש עם 320 תלמידי היסוד מכיתה א' ועד כיתה ו'. הסדנה תתקיים בסגנון כיתת אמן. כספי ישיר, הילדים ישירו משיריו, והוא יעיר את הערותיו לגבי הביצוע".

 

 

איך מגיבים התלמידים לקראת המפגש?

"בהתרגשות רבה. התלמידים מתאמנים לכך כבר חודש ימים ולומדים את שיריו בעל פה. כבר יש כאן חגיגה גדולה. הגעתו של כספי היא סיום של תהליך להקניית אהבת המוזיקה לתלמידים. הסדנה הזו היא סוג של ניסיון. נכון שבעבר כבר הבאנו מוזיקאים כמו נורית הירש ויוני רכטר לחטיבה העליונה, אבל זה היה יותר בכיוון של מופע מאשר סדנה שבה מלמדים מוזיקה".

מי נבחר לשיר בפני כספי?

"נבחרו כמה תלמידים מכיתות ד' עד ו'. הוא גם ינגן בסדנה ואנחנו נבצע ביחד את 'מקום לדאגה' כשאני אפרוט על גיטרה, שהיא הכלי המוזיקלי שלי. אני מתאמן כבר שבוע על השיר הזה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר