בית הספר הפתוח
בית הספר הפתוח

"הפתוח ישמור על אופיו כבית ספר על אזורי ייחודי"

מסתמן פתרון בנושא בית הספר הפתוח בחיפה: בפגישה בין נציגי ועד הורים לראש העיר יונה יהב סוכם כי העירייה ומשרד החינוך יקיימו דיון בטענות שהעלו נציגי הוועד. מהעירייה נמסר: "יישמרו שיטות הלימוד וההערכה של התלמידים"

פורסם בתאריך: 7.3.18 14:47

עיריית חיפה ומשרד החינוך יקיימו דיון פנימי בסוגיות ובטענות שהעלו נציגי ועד ההורים של בית הספר הפתוח – כך נקבע אתמול (שלישי) בפגישה בין נציגי ועד הורים המרכזי של בית הספר לראש העיר יונה יהב שנערכה בלשכתו. בפגישה נכחו גם ראש מינהל החינוך בעירייה אילנה טרוק וסגנית מנהל המחוז במשרד החינוך סיגל כהן.

בפגישה, שאותה יזם יהב, נדונו סוגיות המטרידות את ההורים באשר לשינוי אופיו הייחודי של בית הספר.

בהודעה להורים שהוציא הוועד היום (רביעי) נכתב: "בפגישה הועלו נושאים שונים הקשורים לאופיו של בית הספר ולייחודיותו. התקיים שיח מכובד וענייני. היינו בתחושה שראש העיר היה קשוב מאוד לנושאים שהועלו, שאל שאלות רבות וניסה למצוא פתרונות. נראה היה גם שראש העיר מודאג מהבעיות שהועלו והוא הבטיח לתת פתרונות לאחר שיתקיים דיון המשך פנימי בנושא".

בהמשך פירטו נציגי הוועד את הסיכומים שהושגו בישיבה: "תישאר עדיפות אזורית ברישום כפי שהיה נהוג עד כה. עם זאת, דיירי רחוב ברל כצנלסון (הרחוב שבו נמצא בית הספר; ש"מ) שיתגוררו במבנים שאמורים להיבנות בו יוחרגו מרשימת הרחובות בעלי עדיפות ויוכלו להירשם בהגרלה בלבד. כספי עמותת הורים של בית הספר שנגבו השנה ונמצאים בחשבון העירייה ישוחררו ברגע שתקבל העירייה אישור על ניהול תקין של העמותה. בשטח אולם ההתעמלות הישן ייבנו שלוש כיתות לימוד לצורך התרחבות עתידית".

במערכת החינוך מציינים כי אף שנושא הקשר בין ההורים למנהלת בית הספר גלית אמסלם לא עלה בפגישה, תומכים ראש העיר ומנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל בדרכה הפדגוגית.

 

 

יו"ר הוועד עינב פרלה: "בפגישה הבענו את דאגתנו כהורים מהמצב הקיים".

האם את מרוצה מהסיכומים שהושגו?

"אני שמחה מאוד על כך שראש העיר בחר להיפגש איתנו, ולגבי הסיכומים – ימים יגידו. על פניו נראה לי שכן ושאנחנו בתחילתו של תהליך".

מהעירייה נמסר: "בית הספר הוא מחלוצי בתי הספר הניסויי בארץ והוא ישמור על אופיו כבית ספר על אזורי ייחודי. בנוסף יישמרו שיטות הלימוד וההערכה של התלמידים, פעילויות החוץ יתוגברו ותיכתב אמנה מחודשת של רוח בית הספר".

באשר להסבת אולם הספורט הישן לכיתות לימוד נמסר כי בנוסף ייבנו בשטח האולם הישן חדרי ספח ושירותים חדשים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר