טקס יום הזיכרון בבית בירם (צילום: בית הספר הריאלי)
טקס יום הזיכרון בבית בירם (צילום: בית הספר הריאלי)

כ-7,000 משתתפים בטקס יום הזיכרון של בית הספר הריאלי

הטקס לזכרם של 302 בוגרי בית הספר שנהרגו במערכות ישראל ובפעולות האיבה התקיים במגרש הספורט בבית בירם, בנוכחות בני משפחות ובוגרים. בתום הטקס התקיימו מעגלי שיח שעסקו במשמעות יום הזיכרון

פורסם בתאריך: 18.4.18 09:58

טקס יום הזיכרון לזכר 302 חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בוגרי בית הספר הריאלי התקיים הבוקר (רביעי) ברחבת מגרש הספורט בקמפוס בית בירם. בטקס השתתפו כ-7,000 תלמידים, מורים, הורים, בני משפחות הנופלים ובוגרים. את תפילת הקדיש קרא תלמיד בית הספר שחר זהר, בנו של רס"ן דודי זהר ז"ל, מבוגרי בית הספר שנהרג באוגוסט 2017 בהתרסקות מטוס אפאצ'י.

בתום הטקס התקיימו ברחבת בית בירם מעגלי שיח שנוהלו על ידי תלמידי החטיבה העליונה בבית הספר ואשר היו פתוחים לקהל הרחב. מעגלי השיח עסקו במשמעותו של יום הזיכרון לפרט, לכלל וליום שאחריו.

 

 

מנכ"ל בית הספר ד"ר יוסי בן דב: "נמצאים כאן 4,000 התלמידות והתלמידים של בית הספר, מגן הילדים ועד לשכבת כיתות י"ב שמסיימת בעוד שבועות אחדים את חוק הלימודים ויוצאת לשירות צבאי, וגם רבים מבוגרינו שלמדו כאן בדורות האחרונים. במעמד מסורתי מרגש זה, שבו אנחנו מקדשים את זכר נופלינו ומבטיחים לזכור אותם תמיד, אני מבקש להזכיר לעצמנו את הצו האלוהי 'נתתי לפניך את החיים ואת הטוב, ובחרת בחיים', וגם את נבואת אחרית הימים של הנביא מיכה 'לא יישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה' אשר מדגישה את שאיפתנו המתמדת לשלום".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר