ד"ר יוסי בן דב והזוג שלדון וד"ר מרים אדלסון חונכים את מתחם המייקרים (צילום: הרצי שפירא)
ד"ר יוסי בן דב והזוג שלדון וד"ר מרים אדלסון חונכים את מתחם המייקרים (צילום: הרצי שפירא)

הזוג אדלסון חנך מתחם מייקרים בבית בירם

פחות משבוע לאחר שאיים לסגור את בית הספר הריאלי חנך מנכ"ל המוסד ד"ר יוסי בן דב ביחד עם שלדון וד"ר מרים אדלסון מתחם מייקרים בסניף בית בירם. המתחם נתרם על ידי ד"ר אדלסון של הוריה ואחיה ושל חבריה למחזור מ"ד שנפלו בעת שירותם הצבאי

פורסם בתאריך: 18.10.18 08:20

בסמיכות מוזרה לאיומיו של מנכ"ל בית הספר הריאלי ד"ר יוסי בן דב לסגור את המוסד בעוד שנתיים, חנכו אתמול (שלישי) בן דב, המיליארדר שלדון אדלסון ואשתו ד"ר מרים אדלסון מתחם מייקרים (סדנת עבודה) בסניף בית בירם של בית הספר הריאלי. המתחם, שבו יפעלו מכונות לחיתוך בלייזר ומדפסות תלת מימד, מצטרף לשלושה מתחמי מייקרים נוספים בסניפי החטיבות התיכוניות של הריאלי בהדר, במרכז הכרמל ובאחוזה.

הקמת מתחמי המייקרים התאפשרה תודות לתרומה של בני הזוג אדלסון. ד"ר מרים אדלסון היא בוגרת מחזור מ"ד של הריאלי, ואת התרומה היא הקדישה להנצחתם של הוריה ואחיה ושל חבריה למחזור שנפלו בעת שירותם הצבאי.

 

 

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "במתחמי המייקרים עוסקים התלמידים במלאכות מסורתיות כמו נגרות, בישול ותפירה לצד פעילויות הייטק מתקדמות באמצעות מדפסות תלת מימד ומכונות משוכללות לחיתוך בלייזר, שבעזרתן מפתחים סקרנות, יצירתיות, דמיון וחשיבה מחוץ לקופסה. התכונות אלה, ביחד עם הידע והניסיון שרוכשים התלמידים בעבודה במתחמי המייקרים, מכינים אותם להשתלבות טובה ולתרומה לאומת הסטארט אפ שעליה גאוותנו. מתחמי המייקרים מאפשרים לבית הספר להמשיך ולהצעיד את הפדגוגיה המתחדשת אל עבר המאה ה-21 ולממש את חזון בית הספר לכוון את תלמידינו להיות מובילים ומשפיעים בחברה הישראלית".

ד"ר מרים אדלסון: "הלמידה במתחמי המייקרים נעשית דרך התנסות מעשית, ובכך היא מעודדת תלמידים להמציא, לתכנן ולהתנסות בהקמת פרויקטים יצירתיים וחדשניים במדעים, בהנדסה ובתחומי ידע אחרים. התלמידים זוכים להתנסויות משמעותיות במרחבים המאתגרים והמגוונים בנגרות, בתפירה, בבישול, בהדפסות תלת מימד ובחיתוך לייזר. הכלים המודרניים מאפשרים להפוך רעיונות יצירתיים למציאות הן כחלק מהפרויקטים הלימודיים והן כחלק מהפעילות החברתית-התנדבותית אשר כוללת בניית עזרים לבעלי מוגבלויות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מעשיות

    מעניין אם גם להם בן דב סיפר להם את המעשייה שבית הספר נסגר עוד שנתיים, או רק לתקשורת?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר