הספרייה בריאלי אחוזה
הספרייה בריאלי אחוזה

בריאלי שולחים תלמידים למנהלת – והם חוזרים שבעים

לא תמיד מפגש עם המנהלת מלווה בנזיפות: בבית הספר הריאלי באחוזה נבחרו תלמידים לאכול ארוחת בוקר מעצימה עם המנהלת מסיבות חיוביות כמו מעשים טובים, התקדמות בלימודים ותהליכים אישיים חיוביים

פורסם בתאריך: 12.11.18 12:26

תלמידים נבחרים מסניף היסוד אחוזה של בית הספר ריאלי הוזמנו לארוחת בוקר עם מנהלת בית הספר איילה יהודה שהתקיימה בספריית בית הספר. 18 התלמידים – נציג אחד לכל כיתה – נבחרו על ידי מחנכי הכיתות ושמם הועבר למנהלת ששלחה לכל אחד מהם הזמנה אישית.

יהודה: "במהלך השנה מגיעים תלמידים לחדר המנהל מכל מיני סיבות שהן לא תמיד משמחות. החלטתי להזמין את התלמידים גם לרגע של נחת. הפגישה הזו תהיה אחת לרבעון. תלמיד אחד מכל כיתה מ-א' עד ו'. המחנכים כותבים למה הם בחרו את התלמידים לפי קריטריונים שונים".

 

 

מהם הקריטריונים? האם מדובר בתלמידים מצטיינים?

"התלמידים שנבחרו הם לאו דווקא תלמידים מצטיינים במקצוע כזה או אחר. אנחנו רוצים גם ערך מוסף, למשל תלמיד שעבר תהליך אישי של התקדמות אם מבחינת התנהגות ואם בתחום הלימודים, תלמיד שעשה מעשה טוב, תלמיד שעזר לחבר וכדומה. הקריטריונים הם מגוונים, והדגש הוא על התחום האישי והחברתי".

לדבריה של יהודה, מהרגע שבו מקבלים התלמידים את ההזמנה האישית מתחיל תהליך: "הם מדברים עם ההורים ועם החברים. בארוחה, שהיא על טהרת הבריאות וכוללת כריך וירקות, אני משוחחת איתם ומספרת להם למה דווקא הם נבחרו, והם מדברים על התגובות שקיבלו. הפעילות הזו מוסיפה להם המון. יש מקרים שבהם ילדים שעושים מעשה טוב לא מועצמים בבית הספר והדגש הוא רק על ציונים, וזאת הזדמנות מצוינת להעצים דווקא אותם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רויטל

    למה לא להזמין לארוחת בוקר, דווקא את המאתגרין או השקופים, אלה שסביר שזקוקים למפגש עם המנהלת יותר מכולם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר