קמפוס בית בירם (צילום: בית הספר הריאלי)
קמפוס בית בירם (צילום: בית הספר הריאלי)

תלמידי בית בירם יחויבו להזדהות בכניסה לבית הספר

הנהלת בית הספר הריאלי הנפיקה לתלמידים כרטיסי תלמיד, שאותם הם יצטרכו להציג בכניסה לשם זיהוי. "זו הנחיה ביטחונית שקיבלנו", אומר מנהל בית בירם מנדי רבינוביץ', "הקמפוס הוא ענק ולאבטח אותו זה עניין מורכב"

פורסם בתאריך: 12.8.19 13:45

החל מפתיחת שנת הלימודים הקרובה תדרוש הנהלת סניף בית בירם של בית הספר הריאלי מהתלמידים להזדהות בשער הכניסה לקמפוס. לצורך הזיהוי הנפיקה ההנהלה תעודות תלמיד.

מנהל בית בירם מנדי רבינוביץ': "הכנו לתלמידים כרטיס תלמיד, ומהשנה זהו הנוהל – כניסה עם כרטיס תלמיד. זו הנחיה ביטחונית שקיבלנו, והיא חכמה בעיני. אנחנו חייבים לזהות כל אחד שנכנס מכיוון שהקמפוס הוא ענק ולאבטח אותו זה עניין מורכב. השנה ילמדו בבית בירם יותר מ-1,400 תלמידים בכיתות י'-י"ב, כולל תלמידי הפנימייה הצבאית. זו הפעם הראשונה שחצינו את הרף הזה, ומדובר במאסה גדולה של תלמידים".

הבדיקה בשער של מאות תלמידים לא תיצור פקקים בכניסה לקמפוס?

"השטח יכתיב את ההפעלה. אני מניח שאחרי שהשומר בשער יכיר את התלמידים, הם לא יצטרכו להציג תעודה. אם השומר לא יזהה תלמיד כלשהו או שמישהו ייראה לו חשוד, אפילו אם הוא יבוא עם תלבושת בית הספר, הוא יצטרך להציג תעודת תלמיד".

 

 

לדבריו של רבינוביץ', מלבד צורכי הביטחון ישמש כרטיס התלמיד למטרות נוספות, כמו למשל שימוש במכונת הצילום בבית הספר, בדומה לכרטיס סטודנט שמקנה הטבות והנחות לסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות.

בקמפוס בית בירם קיים גם מתחם של האוניברסיטה הפתוחה, והסטודנטים שלה נכנסים דרך אותו השער שבו נכנסים התלמידים. איך יעבוד הזיהוי במקרה שלהם?

"כולם ייבדקו. מי שיגיע לאוניברסיטה הפתוחה יציג כרטיס סטודנט בפני השומר. הרבה מהסטודנטים מגיעים אחר הצהריים כשהתלמידים שלנו כבר לא שם, אז לא תהיה בעיה של לחץ בכניסה. מלבד זאת, יש עובדים של האוניברסיטה הפתוחה וסטודנטים בעלי תווית של האוניברסיטה על הרכב, וגם במקרה הזה לא תתעורר העיה כי הם נבדקו ואושרו כבר בשלב בקשת האישור".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר