דוכן הכריכים
דוכן הכריכים

תלמידים בליאו באק הקימו דוכן לחלוקת כריכים לנזקקים

תלמידים על הרצף האוטיסטי בבית הספר ליאו באק פתחו דוכן לחלוקת כריכים בחינם לנזקקים. הדוכן ממוקם ליד המרכז המסחרי בדרך צרפת 57, והוא פועל מדי יום שישי מהשעה 10:00. כעת מבקשים התלמידים סיוע מהציבור בהבאת כריכים

פורסם בתאריך: 17.9.19 12:58

תלמידי תיכון מהכיתה התקשורתית (תלמידים על הרצף האוטיסטי) בבית הספר ליאו באק פתחו לאחרונה דוכן לחלוקת כריכים בחינם לנזקקים בשכונת רמת שאול. הדוכן נפתח ביוזמתה של רכזת המתמטיקה בבית הספר ענבל אלון, שנקלעה פוסט בפייסבוק שעסק בכריכים לנזקקים.

הדוכן ממוקם ליד המרכז המסחרי בדרך צרפת 57, והוא פועל מדי יום שישי החל מהשעה 10:00. כעת מבקשים התלמידים סיוע מהציבור בהבאת כריכים עטופים.

אלון: "ראית בפייסבוק יוזמה של זוג ממרכז הארץ שהעלו פוסט על כך שהילד שלהם ראה קשישה שמחפשת אוכל בפח הזבל ורצה לעזור לה. בעקבות זאת הם הקימו את המיזם 'כריך למי שצריך', העמידו דוכן וחילקו כריכים לנזקקים. הרעיון מצא חן בעיני, אז יצרתי איתם קשר, נפגשתי איתם, קיבלתי מהם הסבר על הפרויקט והעתקתי אותו לחיפה. בחרתי בכיתה התקשורתית, וזוהי הפעילות ההתנדבותית של התלמידים כחלק מהתרומה לקהילה. הרעיון הוא שכל מי שרוצה יכול לקחת כריך, גם אם יש לו אוכל בבית. אנחנו לא בודקים בציציות".

 

 

מאיפה אתם משיגים את הכריכים?

"הורים לתלמידים בבית הספר מכינים אותם עבורנו, אבל מכיוון שאנחנו מזהים צורך גדול אנחנו מבקשים מהציבור שיתרום לנו עוד כריכים עטופים עם כיתוב מה יש בכריך. חמישה ילדים תקשורתיים מגיעים מדי יום שישי למקום עם מחנכת ועם שתי מורות, והם ישמחו לקבל את מה שהציבור יביא. אני חייבת לציין שההיענות של הציבור שעובר ליד הדוכן היא מדהימה ומעוררת התרגשות. הם רואים את התלמידים ונרתמים לסייע. מישהו כבר הביא לנו שמשייה גדולה, אחר הביא ארבעה מגשי פיצה ועוד מישהו הביא שתייה. זה רעיון שמעורר עניין. נשמח לקבל עוד כריכים כבר ביום שישי הקרוב".

 

דוכן הכריכים

דוכן הכריכים

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר