רחבת המחוללים בחוף דדו (צילום: בית הספר ליאו באק)
רחבת המחוללים בחוף דדו (צילום: בית הספר ליאו באק)

העירייה ביטלה את מרוץ חיפה, ליאו באק הרים את הכפפה

לאחר שעיריית חיפה ביטלה את מרוץ חיפה, שאמור היה להתקיים מחר בפעם ה-22, ארגנה הנהלת חטיבת הנעורים של בית הספר ליאו באק מרוץ משלה בחוף דדו. לידיעת ראש העיר - בית הספר מימן את כוחות המשטרה, הסדרנים, האמבולנסים, החובשים והמציל שהוזמנו למקום

פורסם בתאריך: 31.10.19 08:31

חטיבת הנעורים בליאו באק תקיים מחר (שישי) בבוקר מרוץ בחוף דדו לתלמידי החטיבה מכיתות ז'-ט' ולמשפחותיהם כתחליף למרוץ חיפה המסורתי ה-22 במספר שהיה אמור להתקיים מחר אך בוטל על ידי עיריית חיפה. הסיבה לביטול, לטענת העירייה, היא עלויות גבוהות שאינן מצדיקות את קיומו.

בהנהלת ליאו באק הרימו את הכפפה וארגנו ריצה לתלמידי בית הספר. ההנהלה מימנה את כוחות המשטרה, את הסדרנים, את האמבולנסים, את החובשים ואפילו את המציל שהוזמנו למקום האירוע. נוסף על כך יאובטח מסלול הריצה על ידי ניידת מוסדות חינוך, קב"ט החוף וקב"ט בית הספר.

אורכו של המסלול יהיה 2.5 ק"מ – מרחבת המחוללים בחוף דדו לכיוון צפון עד סמוך למסעדת מקסים, ובחזרה לנקודת ההתחלה. בהנהלת החטיבה הדגישו בפני התלמידים כי פעילויות הספורט הן חווייתיות ולא תחרותיות, ולכן עליהם לבצע את הפעילות בהתאם ליכולתם האישית. במקום יוצבו גם תחנות לפעילות כוח ולפעילות אירובית. כתמריץ לתלמידים, מי שיבצע את כל המשימות האישיות והכיתתיות יקבל בונוס של חמש נקודת לציון בחינוך גופני בתעודת מחצית השנה. בתום האירוע ינקו התלמידים את החוף.

 

 

מנהל חטיבת הנעורים בליאו באק ערן ברסלר: "הצטערנו מאוד כשנודע לנו על ביטול מרוץ חיפה ואמרנו לעצמנו שאם כך, נפיק אירוע ספורט בעצמנו. אנחנו מציינים בפני התלמידים שלנו שפעילות ספורט היא חשובה כמו הלימודים עצמם ומוסיפה גם לבריאותם".

מנכ"ל ליאו באק הרב אופק מאיר: "כ-750 תלמידי חטיבת הנעורים ישתתפו במרוץ הבית ספרי. בקהילת ליאו באק ממלא הספורט מקום מרכזי ומשמעותי הן בבניית הקהילה והן בהשקפת העולם החינוכית. ספורט תחרותי וספורט קהילתי וחווייתי הם חלק בלתי נפרד מחינוך ערכי ומקהילה בריאה. כולנו בליאו באק מצפים למרוץ, שיהיה ללא ספק חוויה ספורטיבית וחינוכית מיוחדת במינה. אנו מקווים שמרוץ חיפה יחזור בשנה הבאה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. רונן

    אם אין אני לי מי לי…. כל הכבוד על היוזמה.
    באמת שכבר נאמר הכל אין מה להוסיף.

    רק שלא ירצו לבטל לנו גם את האיצטדיון — זה גם פרוייקט של יונה .

    בכל פעם מפתיעים אותנו מחדש.

  2. גל

    כל הכבוד לבית ספר ליאובק
    המנהלים שלו מעולים
    בית ספר למופת.

    עיריית חיפה רק סוחטת את הציבור ומבטלת כל דבא טוב שהיה פה
    פתאום דורשים ארנונה על מרפסת שלא נוספה
    לא השאירו חניה אחת לרפואה שאינה מסומנת בעיר
    קנסות חניה על ימין ועל שמאל . מה נהיה פה?

  3. חני

    עיר ללא ספורט. אין לה עתיד.
    תושבים מנוונים . ללא ערכים.
    נמאס מכל הביטולים האלה… צריך לצאת להפגין.

  4. אילנה

    ספורט, חג חגים ועוד – יוק. קישוט העיר בפחים כתומים צמודי ירוקים – עוד ועוד.

  5. ההגיון חוגג

    צריך לממן משכורות ליועצי מנהלת 2030 2040 2050 2060
    ובשביל זה נבטל ארועי ספורט ותרבות
    יש מצוקת תקציב אבל מינו עוד 4 יועצים בשכר גבוה למהלת מיותרת.
    הכל פה הגיוני מאד.

  6. רץ כמו צב

    סוף כל סוך הכסף של הילדים מגיע לטובת המירוץ ולא כיסו של מושחת כזה או אחר שלא יהיה טעות מירוץ חיפה בימיו הטובים ביותר היה
    2000 רצים וכל המסביב היה תלמידים אז תעשו טובה מעולם זה לא היה חגיגת ספורט!

  7. תושבת חיפה

    טוב מאוד, כך צריך להיות. העירייה לא צריכה להוציא את הכסף שאין לה (ודרוש נואשות לשיפור התשתיות בעיר, החינוך ועוד) על אירועי ראווה נוצצים שלא בהכרח משרתים את תושבי העיר ולא מצדיקים את עצמם. קודם לחם, אח"כ שעשועים. אם בית הספר רצה להרים את הכפפה כדי לארגן אירוע ספורט צנוע לתלמידיו – למה לא, אדרבא.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בעיריה יודעים רק לבטל פסטיבל האוכל בוטל. פסטיבל הבירה בוטל החג של החגים השנה לא התיקם דבר אחד יש לעשות לבטל את ראש העיר שלנו ! ! !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר