טורניר הקט רגל בבית הספר אלמותנבי
טורניר הקט רגל בבית הספר אלמותנבי

קט רגל נגד אלימות בחברה הערבית

סניף תנועת הנוער בנק"י של המפלגה הקומוניסטית ערך טורניר קט רגל בבית הספר אלמותנבי למען העלאת מודעות לבעיית ההתמודדות עם הפשיעה בחברה הערבית. "אנחנו נגד תרבות אלימה", אמר מארגן הטורניר באסל פרח, וקרא גם למשטרה לעשות את עבודתה

פורסם בתאריך: 14.11.19 09:31

טורניר קט רגל למען העלאת מודעות הציבור לבעיית ההתמודדות עם הפשיעה בחברה הערבית התקיים ביום רביעי באולם הספורט של בית הספר העל יסודי אלמותנבי. את הטורניר ארגן סניף חיפה של תנועת הנוער בנק"י של המפלגה הקומוניסטית, והשתתפו בו בתי ספר על יסודיים מהמגזר הערבי.

רכז העבודה בסניף באסל פרח: "מה שחשוב בטורניר הזה הוא לא מי הם הזוכים, אלא העובדה שניצלנו את האירוע החגיגי כדי להעלות את המודעות לבעיה כואבת בחברה הערבית – האלימות הקשה. רק השבוע נרצח צעיר ערבי ברחוב אלנבי. אנחנו רוצים לחיות בחברה נורמלית ללא בעיית אלימות. אנחנו מסתכלים לטווח ארוך ולא רוצים לחיות בסיטואציה שבה נפחד לצאת מהבית בגלל האלימות. היום יש פחד. הפחד לצאת מהבית הוא גם בחיפה וגם בכפרים הערביים, וזה לא צריך להיות ככה".

 

 

לדבריו של פרח, "בטורניר הזה אנחנו מעבירים לציבור מסר ברור – אנחנו נגד תרבות אלימה ואנחנו מחזקים את כל אלה שחושבים כמונו, ויש הרבה כאלה בחברה הערבית. בסופו של דבר, רוב הציבור הערבי אינו אלים ויש לו תרבות של כבוד הדדי. מדובר אמנם בתהליך ארוך של העברת המסר, אבל בסופו של דבר אנחנו ננצח במאבק הזה למען חיים ללא אלימות".

עוד ציין פרח כי המשטרה צריכה להבין שבחברה הערבית יש גורמים שנאבקים בתופעת האלימות, וכי היא צריכה לעשות את עבודתה ולהיאבק באלימות.

יצוין כי הסניף החיפאי של בנק"י, אשר מונה כמה עשרות חניכים, בחר בפעילות הזו כפעילות פתיחת שנה שלו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר