בית הספר ליאו באק (צילום: אריאל מזרחי)
בית הספר ליאו באק (צילום: אריאל מזרחי)

בעקבות מעצרו של קוסבסקי שלח ליאו באק מכתב הרגעה להורים

מנהלת החטיבה העליונה בבית הספר ליאו באק דפנה יעקובוביץ' שלחה מכתב להורי התלמידים בניסיון להרגיעם בעקבות מעצרו בחודש שעבר של פסיכולוג חטיבת הנעורים של המוסד ד"ר עידן קוסבסקי בחשד לביצוע עבירות מין בילדים בשנות ה-90 באזור הדרום

פורסם בתאריך: 22.11.19 10:13

הנהלת בית הספר ליאו באק שלחה מכתב להורי התלמידים בעקבות מעצרו בחודש שעבר של פסיכולוג חטיבת הנעורים של המוסד ד"ר עידן קוסבסקי בחשד לביצוע עבירות מין בילדים בשנות ה-90 באזור הדרום. המכתב נשלח בשבוע שעבר בעקבות החלטתו של שופט בית המשפט העליון דוד מינץ לפרסם את שמו של קוסבסקי. יצוין כי קוסבסקי משמש גם ראש צוות ורכז טיפול משפחתי באגף החינוך בעיריית חיפה.

במכתב להורים כתבה מנהלת החטיבה העליונה דפנה יעקובוביץ': "אנחנו בוטחים ברשויות החוק שיקיימו חקירה מקצועית ומקיפה. עם פרסום הפרטים עדכנו את נציגי ועד ההורים ואת מפקחת בית הספר. צוות ההנהלה וצוות היועצות בבית הספר ערוכים להעניק תמיכה רגשית לתלמידים ולהורים אשר היו בעבר בקשר עם הפסיכולוג, במידה והם מרגישים צורך בכך".

יצוין כי לפני כשבועיים שחרר בית משפט השלום בבאר שבע את קוסובסקי לאחר שהתברר כי חלה התיישנות על העבירות שבהן הוא חשוד. בהחלטת בית המשפט העליון נכתב כי את הבקשה לחשיפת השם הגישה המשטרה בטענה כי "יש אינטרס ציבורי בפרסום שמו ותמונתו של המבקש, שכן הדבר עשוי לסייע לגילוי עבירות מין נוספות שבוצעו על ידו".

 

המכתב שנשלח להורי התלמידים בבית הספר ליאו באק

המכתב שנשלח להורי התלמידים בבית הספר ליאו באק

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר